Αρχική Νέα Πώς το ΠΕΡΙΚΑΦΕ διατηρεί την πιστότητα των πελατών;

Πώς το ΠΕΡΙΚΑΦΕ διατηρεί την πιστότητα των πελατών;

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Μας συστήθηκε το 2008 στον Πειραιά, προσφέροντας εκλεκτούς, μονοποικιλιακούς καφέδες, λαχταριστά smoothies φρέσκων φρούτων και ποιοτικά snacks που ξεχειλίζουν απόλαυση, «χρωματίζοντας» τη μέρα μας! Το 2013 «γεννιέται» το δεύτερο ΠΕΡΙΚΑΦΕ στην πλατεία Συντάγματος, δίνοντας την αναγνωρισιμότητα που αρμόζει στο brand.

Και η αναπτυξιακή πορεία του ΠΕΡΙΚΑΦΕ συνεχίζεται, καθώς το 2019 μας σύστησε το τρίτο «παιδί» του δικτύου στη Νέα Σμύρνη. Παράλληλα, ξεκινά την ανάπτυξη μέσω συνεργασιών franchise, ταξιδεύοντας σε όλη την Ελλάδα.

perikafe espresso

Εδώ και 11 χρόνια, το κοινό στηρίζει το ΠΕΡΙΚΑΦΕ σε κάθε του επαγγελματικό βήμα, γεγονός που οφείλεται στη στρατηγική που ακολουθείται στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, αυξάνοντας διαρκώς την πελατειακή του βάση. Με τις κάρτες μέλους που παρέχει το δίκτυο, ο πελάτης από την πρώτη στιγμή που εισέρχεται στο κατάστημα, αισθάνεται πως ανήκει στην οικογένειά του, καθώς λαμβάνει ειδικές τιμές. Ήδη, είναι εγγεγραμμένα περισσότερα από 3.000 μέλη, τα οποία μέσω του κινητού τους σκανάρουν τον κωδικό τους στο ταμείο, επιβραβεύονται, απολαμβάνοντας ειδικές εκπτώσεις από την πρώτη κιόλας αγορά.

perikafe franchise

Τι σημαίνει αυτό για τον franchisee; Ο υποψήφιος συνεργάτης του ΠΕΡΙΚΑΦΕ, αποκτά κατάστημα, με brand που έχει χαράξει τη δική του πορεία στην αγορά. Η ομάδα του ΠΕΡΙΚΑΦΕ όχι μόνο γνωρίζει πώς να διατηρεί την πιστότητα των πελατών αλλά και πώς να «κερδίζει» συνεχώς νέους, προς όφελος των υποψήφιων συνεργατών/franchisees. Εξάλλου, γνωρίζει πως η επιτυχία ενός δικτύου franchise, εξαρτάται απόλυτα από την κερδοφορία και την αποδοτικότητα των franchisees του!

peri kafe pancakes

Το επόμενο ΠΕΡΙΚΑΦΕ, μπορεί να είναι το δικό σου! Μάθε περισσότερα, εδώ.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ