Η πανδημία του κορωνοϊού έχει επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις μεγάλων αλυσίδων όπως η Goody’s. Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού, η Goody’s έχει υιοθετήσει ένα επενδυτικό πλάνο που περιλαμβάνει εναρμόνιση με τις αλλαγές, που παρατηρούνται διεθνώς σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Νέα μορφή παραγγελίας
Το 2021 θα είναι μια χρονιά αναμόρφωσης και των Goody’s. Τα Goody’s έχουν εισάγει, σε επιλεγμένο αριθμό καταστημάτων, σύγχρονα συστήματα ηλεκτρονικής παραγγελιοληψίας. Πρόκειται για ειδικά σχεδιασμένα τραπέζια και kiosks, μέσα από τα οποία μπορεί κανείς να παραγγείλει και να παραλάβει την παραγγελία του από τα counters του καταστήματος.
Παραγγελία μέσα στο κατάσημα
“Παράλληλα η Goody’s προχωρά και στην παροχή της δυνατότητας παραγγελίας μέσα στο κατάστημα, μέσω του ανανεωμένου Goody’s app (Dine-in). Ο πελάτης θα μπορεί να κάνει check-in στο κατάστημα όπου βρίσκεται και να στέλνει την παραγγελία του, χωρίς να σηκωθεί από το τραπέζι, ολοκληρώνοντας και τη διαδικασία της πληρωμής”, αναφέρουν οι ίδιες πηγές.
Πηγή: FnB Daily