Ουρές πενήντα και εκατό μέτρων σχημάτισαν χθες, 25.10.2022 στα Mailo’s, οι pasta lovers προκειμένου να απολαύσουν την αγαπημένη τους συνταγή που τους προσέφεραν δωρεάν τα Mailo’s κάθε περιοχής, τιμώντας την International Pasta Day.
3.214 μακαρονάδες, were ‘made with love’ μέσα σε μια ώρα για την Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαρικών με θετική διάθεση και ενέργεια από τις ομάδες στα 16 καταστήματα του δικτύου franchise Mailo’s The Pasta Project.
To κοινό, είχε την ευκαιρία να απολαύσει τα μοναδικά πιάτα με την υπογραφή του διάσημου σκύλου, o οποίος δεν έχει σταματήσει να εντυπωσιάζει με τις καινοτόμες ιδέες του τόσο σε στρατηγική διαφήμισης και ανάπτυξης, όσο και στο προϊοντικό μείγμα που παρουσιάζει.
Τα Mailo’s γίνονται talk of the town σε όποια περιοχή κι αν ανοίξουν. Αχνιστή φρέσκια pasta, συνοδεία από μια εντυπωσιακή ποικιλία με αυθεντικές, χειροποίητες, ιταλικές fresh sauce, σε συνδυασμούς που εκπλήσσουν συνεχώς. Το Mailo’s πέτυχε να γίνει το νέο success story στο franchising.
Το πρώτο και πιο ολοκληρωμένο street food στην κατηγορία της φρέσκιας pasta!
Από τη δημιουργία τους, τον Σεπτέμβριο του 2019, τα Mailo’s δεν έχουν σταματήσει να εκπλήσσουν το κοινό αλλά και όλη την επιχειρηματική κοινότητα, πηγαίνοντας πάντα, ένα βήμα μπροστά την εστίαση. Από την πρώτη κιόλας στιγμή, έγιναν το talk of the town για την αχνιστή pasta και για τις αυθεντικές, χειροποίητες ιταλικές σάλτσες που προσφέρει. Μέσα σε μόλις δύο χρόνια, επεκτάθηκε και σε άλλες περιοχές τόσο στην Αθήνα όσο και στην Κύπρο.
H καθιέρωσή του ως ηγέτη στην κατηγορία της φρέσκιας pasta ήρθε μέσα από μια προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική ανάπτυξης σε επίπεδο concept, επιχειρηματικού μοντέλου και συστήματος franchise. Mε το κατάλληλο branding, τα Mailo’s απογειώθηκαν και ταυτίστηκε στο μυαλό του καταναλωτή ως κάτι παιχνιδιάρικο και ευχάριστο. ” Τα Mailo’s ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή που κινείται, που θέλει να έχει την ελευθερία να απολαύσει φρέσκα ζυμαρικά στη βόλτα, στο αυτοκίνητο, στην πλατεία, στην έξοδο κ.ο.κ. Σε κάθε ένα από τα 16 εν λειτουργία καταστήματα του δικτύου, παρουσιάζει ισορροπία στις πωλήσεις ανά ώρα, με δυνατότητα διείσδυσης σε πολλαπλές ζώνες κατά τη διάρκεια της ημέρας, μεγιστοποιώντας την παραγωγικότητα και την κερδοφορία του”, τονίζει ο κ. Ορέστης Ρουσόπουλος, Managing Partner της THE FRANCHISE CO., εταιρείας συμβούλων franchise που αναπτύσσει τα Mailo’s.