Το «Mailo’s The Pasta Project», το πλέον αγαπητό και επιτυχημένο franchise που αποτελεί τον παράδεισο των pasta lovers συνεχίζει να επενδύει στην επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρείας του, εγκαινιάζοντας μια νέα, πολυκάναλη καμπάνια σε συνεργασία με την γνωστή πλατφόρμα διανομής φαγητού, Wolt.
Με κύριο μήνυμα «Όταν τρώμε Mailo’s δεν μιλάμε», η νέα καμπάνια της εταιρείας βρίσκεται στον «αέρα» και με προτεραιότητα πάντα τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, ενεργοποιεί την κοινότητα πιστών πελατών και ενισχύει το awareness στις περιοχές που δραστηριοποιείται. Ταυτόχρονα, η εταιρία επικεντρώνεται και σε νέες περιοχές και αναδεικνύει τα οφέλη της πρότασης, για τον καταναλωτή, για ένα φρέσκο, απολαυστικό και κατάλληλο για διάφορες περιστάσεις γεύμα που παραδίδεται γρήγορα.
Έντονα χρώματα που αναδεικνύουν την μοντέρνα συσκευασία του Mailo’sThePastaProject
Η ευφάνταστη καμπάνια, που γίνεται σε συνεργασία με την Wolt, έχει ως κύριο στόχο να ενημερώσει τους πιστούς πελάτες των καταστημάτων, ότι μπορούν να παραγγείλουν όλα τα αγαπημένα προϊόντα του μενού αποκλειστικά από τον κατάλογο της Wolt, η οποία με τη σειρά της θα τα παραλάβει και θα τα μεταφέρει απευθείας στην πόρτα τους.
Οι φωτογραφίες που περιλαμβάνει η καμπάνια της Wolt αναδεικνύουν το έντονο, κόκκινο χρώμα της ξεχωριστής συσκευασίας, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζουν ένα δείγμα από τα ολόφρεσκα ζυμαρικά σε τρία είδη (rigatoni, casarecce και campanelle) που και τις ανάρπαστες βελούδινες signature σάλτσες του ευφάνταστου μενού του Mailo’s The Pasta Project. Οι πελάτες των καταστημάτων μπορούν πλέον να απολαύσουν τα χειροποίητα ζυμαρικά που προσφέρονται σε γενναιόδωρες μερίδες – ικανές να χορτάσουν και τους πιο απαιτητικούς – με μια απλή παραγγελία, η οποία θα παραδοθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, εξασφαλίζοντας την ποιότητα και την φρεσκάδα των γευμάτων.
Η καμπάνια τρέχει στο ραδιόφωνο, καλύπτοντας πλήρως επιλεγμένες περιοχές όπου το σύστημα franchise διεισδύει, (16 εν λειτουργία σήμερα στην Αθήνα και άλλα 6 σε διαδικασία ανοίγματος μέχρι τα τέλη του έτος, 3 σε περιφερειακές αγορές, 2 στην Κύπρο), καθώς και σε 70 στάσεις λεωφορείων και αποτελείται από video και διαφημιστικά banners.