Ακολουθώντας την επιτυχημένη πορεία ελληνικών concepts τα οποία αναπτύχθηκαν στο εξωτερικό (π.χ. Coffee Berry, Coffee Lab, Coffee Island, Mikel κ.λπ.), οι Κουλουράδες εδώ και λίγες εβδομάδες κατέφθασαν στην Ισπανία, με τη διεθνή ονομασία Crunchies. To Crunchies, το οποίο βρίσκεται στη Βαλένθια, προσφέρει τις γεύσεις των Κουλουράδων, προσαρμοσμένες όμως στην τοπική αγορά και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τοπικό επιχειρηματία.
Επόμενοι σταθμοί Σίδνεϊ και Νέα Υόρκη
Μετά από την είσοδο του Switz Group του Ινδού Taizoon Khorakiwala, το οποίο απέκτησε το 70% των Κουλουράδων, επιταχύνθηκαν οι διαδικασίες για τη διεθνή επέκταση της αλυσίδας. Ήδη σε συνεργασία με ομογενή επιχειρηματία που έχει υπογράψει συμφωνία master franchise για την αγορά της Αυστραλίας ετοιμάζεται το πρώτο κατάστημα στο Σίδνεϊ.
Μέχρι το τέλος του προσεχούς Ιανουαρίου, αναμένεται να λειτουργήσει και το πρώτο κατάστημα στη Νέα Υόρκη. Θα γίνει σε συνεργασία με τοπικό επιχειρηματία και θα λειτουργήσει ως shop in a shop σε food hall. Η πορεία κατά τη δοκιμαστική λειτουργία θα δείξει με ποιο ακριβώς μοντέλο και πόσο γρήγορα θα προχωρήσει η επέκταση αρχικά στη Νέα Υόρκη και στη συνέχεια και σε άλλες περιοχές της Αμερικής.
Η ανάπτυξη στην Ελλάδα μέσω franchising συνεχίζεται
Στόχος των Κουλουράδων είναι να συνεχίσουν την ανάπτυξη και στην ελληνική αγορά. Μία από τις «τρύπες» της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας, αυτή της Κηφισιάς, θα κλείσει το επόμενο διάστημα με τη δημιουργία ενός μεγάλου καταστήματος.
Αντίθετα, υπάρχουν μεγάλες και μικρότερες επαρχιακές πόλεις όπου μπορεί να αναπτυχθεί το σήμα καθώς και τουριστικά σημεία τα οποία θα λειτουργούν εποχικά καταστήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το νησί της Κέρκυρας όπου με βάση τον σχεδιασμό μπορούν να αναπτυχθούν τέσσερα καταστήματα. Η ανάπτυξη θα έρθει τόσο με εταιρικά καταστήματα – ήδη διαθέτει 40 – όσο και με την μέθοδο του franchising και εκτός απροόπτου, η ελληνική αγορά θα έχει 300 σημεία Κουλουράδες μέσα στην επόμενη διετία.