Αρχική Νέα “Ο ρόλος του Manager στην ανάπτυξη ενός δικτύου είναι να θέτει το όραμα, να δείχνει και να εμπνέει την προοπτική στην ομάδα του”

“Ο ρόλος του Manager στην ανάπτυξη ενός δικτύου είναι να θέτει το όραμα, να δείχνει και να εμπνέει την προοπτική στην ομάδα του”

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

O Δημήτρης Παπαχρυσάνθου,Wholesale & Affiliate Retail Director  στην ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, επιβραβεύτηκε με το βραβείο Excellence in Franchise Leadership 2022 των THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS καθώς απέδειξε ότι έχει όραμα, ήθος, στρατηγική αντίληψη και αξιοποίησε το επιχειρηματικό μοντέλο του franchising, προς όφελος και της εταιρείας τους και των franchisees.

Ο Δήμητρης Παπαχρυσάνθου μίλησε  στο FRANCHISE SUCCESS για την βράβευση του,  την εικόνα της αγοράς σήμερα αλλά και τον σημαντικό ρόλο που παίζει η επιλογή των συνεργατών στην επιτυχία ενός δικτύου. “Οι άνθρωποι που απαρτίζουν μια εταιρία είναι Κεφάλαιο για κάθε εταιρία!”, δηλώνει χαρακτηριστικά.

Excellence in Franchise Leadership ΠΑΠΑΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Ποιος είναι ο ρόλος του manager στην ανάπτυξη ενός δικτύου;

Ο ρόλος του Manager στην ανάπτυξη ενός δικτύου είναι να θέτει το όραμα, να δείχνει και να εμπνέει την προοπτική στην ομάδα του και να ορίζει τον προορισμό του εγχειρήματος.

Κατά την άποψη σας, τι χαρακτηρίζει ένας manager ως πετυχημένο;

Τα κύρια στοιχεία που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο manager είναι το πάθος για αυτό που κάνει, η ουσιαστική συνεργασία με τους ανθρώπους, η προοπτική και φυσικά τα αποτελέσματα που επιτυγχάνονται.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε το FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP, το 77% των ατόμων που ενδιαφέρονται να ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση αναφέρουν ότι το franchising είναι μια σίγουρη επιλογή σε περιόδους κρίσης. Ποια είναι η άποψη σας πάνω σε αυτή τη δήλωση.

Η συνεργασία μέσω του Franchising είναι όντως μια σίγουρη επιλογή σε όλες τις περιόδους, πολύ περισσότερο σε περιόδους κρίσης. Αρκεί ο ενδιαφερόμενος να έχει κατασταλάξει σε αυτή την επιλογή και να αφοσιωθεί. Φυσικά, η πάροχος εταιρία θα πρέπει να βασίζει το μοντέλο συνεργασίας και λειτουργίας της σε στιβαρά θεμέλια.

Excellence in Franchise Leadership ΠΑΠΑΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Ποιες αλλαγές έφερε η πανδημία στην αγορά, αλλά και στο χώρο του franchising;

Η πανδημία έχει δημιουργήσει μια πιο έντονη αναζήτηση διαχρονικά επιτυχημένων concepts, τα οποία είναι ικανά να αντέχουν στον χρόνο και στην πίεση των κρίσεων.

Ποιος είναι ο ρόλος των ανθρώπων που απαρτίζουν μια εταιρεία, για την περαιτέρω ανάπτυξη της;

Οι άνθρωποι που απαρτίζουν μια εταιρία είναι κεφάλαιο για κάθε εταιρία. Οι άνθρωποι είναι αυτοί που συνεργάζονται ως ομάδα και φέρνουν αποτελέσματα.

Τέλος, θα θέλαμε ένα σχόλιο για τη βράβευσή σας ως GOLD WINNER EXCELLENCE IN FRANCHISE LEADERSHIP.

Η βράβευση αποτελεί τιμή, κυρίως για την ομάδα, την εταιρία και για εμένα προσωπικά.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ