H αλυσίδα Γρηγόρης έκανε τα εγκαίνια του νέο καταστήματος franchise, τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025, στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Γρ. Λαμπράκη 31. Με το νέο αυτό κατάστημα, ο αριθμός των καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη ανέρχεται πλέον σε 11, εταιρικά και franchise. Σε πανελλαδικό επίπεδο, η αλυσίδα διαθέτει περισσότερα από 350 καταστήματα, ενώ η παρουσία της επεκτείνεται και στην Κύπρο, με σημαντικό αριθμό σημείων πώλησης, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική ανάπτυξή της στην ελληνική και κυπριακή αγορά.
Το Μέλλον του Street Food: Καινοτομία, Αειφορία και Wellbeing
Το street food εξελίσσεται ραγδαία, ανταποκρινόμενο στις νέες καταναλωτικές τάσεις που συνδυάζουν τη γεύση με τη βιωσιμότητα και την υγιεινή διατροφή. Η κυρία Δανάη Ρήγα, Group Marketing Manager της αλυσίδας Γρηγόρης, εκτιμά πως τα επόμενα τρία χρόνια θα κυριαρχήσει η στροφή προς το comfort food και η αειφορία, ενώ η ζήτηση για plant-based και wellbeing επιλογές θα συνεχίσει να αυξάνεται.
Οι καταναλωτές σήμερα αναζητούν ποιοτικό φαγητό, δίνοντας έμφαση στη διαφάνεια των συστατικών και την προέλευσή τους. Παράλληλα, η ανάγκη για ειδικές διατροφικές επιλογές, όπως protein, lacto-free και gluten-free, γίνεται όλο και πιο έντονη. Η τεχνολογία παίζει πλέον καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας του street food, με ψηφιακές παραγγελίες, ανέπαφες πληρωμές και εφαρμογές που παρακολουθούν τη διατροφική αξία των γευμάτων.
Η αλυσίδα Γρηγόρης ανταποκρίνεται σε αυτές τις τάσεις, μειώνοντας τη χρήση πλαστικού με φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και προωθώντας την ανακύκλωση. Παράλληλα, επιλέγει τοπικούς παραγωγούς, στηρίζοντας την εγχώρια οικονομία, και μειώνει τη σπατάλη φαγητού προσφέροντας αδιάθετες μερίδες σε κοινωφελείς σκοπούς. Στο μενού της, δίνει έμφαση σε υγιεινές επιλογές, όπως σαλάτες με φρέσκα υλικά, Protein Yogurt Bowls, φρουτοσαλάτες και vegan/vegetarian πιάτα.
Τέλος στα πλαίσια της κάλυψής των συγχρόνων καταναλωτικών αναγκών για γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτηση ο Γρηγόρης εφαρμόζει και ένα νέου τύπου κατάστημα. Με δύο καντίνες μια στα Ιωάννινα και μια στην Αθήνα στοχεύει στην ανάπτυξη μονάδων σε εμπορικούς κόμβους και χώρους αυξημένης κυκλοφορία όπου η ανάγκη για ποιοτικό και βιώσιμο φαγητό είναι ιδιαίτερα υψηλή.