Ο Γρηγόρης γιορτάζει την Black Week με εκπτώσεις και προσφέρει -30% σε κάθε online παραγγελία, χρησιμοποιώντας τον κωδικό BW30. Ο καθένας μπορεί να μπει στο gregorys.gr ή στο Gregory’s e-order app, να επιλέξει τις αγαπημένες του γεύσεις και να απολαύσει την παραγγελία του 30% φθηνότερα! Η προσφορά ισχύει έως τις 24 Νοεμβρίου 2023, με τον κωδικό BW30. Όλο αυτό, λίγες μόνο εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα, στο γιορτινό κλίμα των οποίων έχει ήδη μπει ο Γρηγόρης με τα νέα του χριστουγεννιάτικα ποτήρια!
Ενίσχυση μεγεθών για τον Γρηγόρη
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κύκλος εργασιών του Ομίλου Γρηγόρης για το 2022 διαμορφώθηκε με ενίσχυση μεγεθών, καθώς παρουσίασε αύξηση κατά 14,4% έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Η ανάκαμψη της οικονομίας εντός του 2022, η ανοδική κίνηση των αεροδρομίων, οι θετικές επιδόσεις των καταστημάτων και το άνοιγμα 25 νέων σημείων έφεραν στον Όμιλο μεγάλη αύξηση του κύκλου εργασιών. Ως αποτέλεσμα της οικονομικής ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας και σε συνδυασμό με τον προσεκτικό και στοχευμένο σχεδιασμό της Διοίκησης, στο 2022, τόσο σε ομιλικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο, ο Κύκλος Εργασιών (πωλήσεις) αυξήθηκε στη χρήση 2022 σε € 79,8 εκ. από € 54,4 εκ. στη χρήση 2021.
Το όραμα της εταιρείας είναι να γίνεται μέρος της καθημερινότητας του κάθε ανθρώπου μέσα από τα προϊόντα, τη φιλοξενία και την ποιότητά του.
Η στρατηγική συνεργασία με τη Wolt
Ο Γρηγόρης έρχεται ακόμα πιο κοντά στους πολυάριθμους φίλους της δημοφιλούς αλυσίδας εστίασης, αφού οι χρήστες της Wolt έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε μία ευρεία γκάμα αλμυρών και γλυκών προτάσεων που είναι διαθέσιμες στα καταστήματα Γρηγόρης. Η συνεργασία έχει ξεκινήσει από τον Ιούλιο και ήδη πάνω από 85 καταστήματα Γρηγόρης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις της Ελλάδας, είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή της Wolt.
Ένα επιτυχημένο μοντέλο franchise
Το όραμα της εταιρείας είναι να γίνεται μέρος της καθημερινότητας του κάθε ανθρώπου μέσα από τα προϊόντα, τη φιλοξενία και την ποιότητά του. Αξιοποιώντας όλα τα νέα εργαλεία και τα δεδομένα της κάθε εποχής, η αναπτυξιακή της στρατηγική γίνεται πάντα με επίκεντρο την ποιότητα, την αγορά και φυσικά τον καταναλωτή. Χάρη στο επιχειρηματικό του μοντέλο franchise, ο Γρηγόρης έχει εφαρμόσει μια ισχυρή στρατηγική ανάπτυξης που του έδωσε τη δυνατότητα να αποκτήσει κυρίαρχη παρουσία στον κλάδο της εστίασης, του καφέ και των σνακ. Αν και ξεκίνησε ως ένα μικρό κατάστημα στη Δάφνη το 1972, έκτοτε έχει επεκτείνει την εμβέλειά του σε περισσότερες από 360 τοποθεσίες franchise, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.