To Berry’s σε συνεργασία με τη THE FRANCHISE CO., παρουσιάζει το νέο μοντέλο BFL με το οποίο ο υποψήφιος συνεργάτης αποκτά το δικό του street café με 35.000€.
Συναντήσαμε τον κ. Ορέστη Ρουσόπουλο, Managing Partner της THE FRANCHISE CO., ο οποίος μοιράστηκε μαζί μας τους λόγους για τους οποίους επιλέχθηκε το μοντέλο BFL και προσδιόρισε τα οφέλη του υποψήφιου συνεργάτη – franchisee που θα γίνει μέλος της οικογένειας του Berry’s.
«Ως THE FRANCHISE CO. είμαστε υπερήφανοι για τη συνεργασία με την αλυσίδα Berry’s, την οποία εντοπίσαμε ως μοναδική value for money πρόταση, με δυνατότητες ταχείας διείσδυσης και κάλυψης πραγματικών αναγκών σε επιλεγμένες περιοχές στην Αττική»., αναφέρει ο κ. Ρουσόπουλος.
Τι περιλαμβάνει το μοντέλο BFL που σχεδιάσατε για το Berry’s;
Στο μοντέλο BFL ο νέος franchisee μπορεί εκ των προτέρων να γνωρίζει και να ελέγχει το απαιτούμενο κεφάλαιο για την επένδυση, απελευθερώνοντας διαθέσιμους πόρους για τις κρίσιμες ενέργειες του τοπικού μάρκετινγκ και grand opening, για να καλυφθούν τα κρίσιμα πρώτα λειτουργικά έξοδα. Με αυτό τον τρόπο η επιχείρηση μετά τους πρώτους μήνες λειτουργίας θα μεταβεί σε ένα κερδοφόρο επίπεδο δραστηριότητας και θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει μία ταχεία ανάπτυξη στην περιοχή που θα επιλεχθεί.
O franchisee ξεκινά τη λειτουργία της επιχείρησής του έχοντας καταβάλει μικρότερο μέρος του απαιτούμενου κεφαλαίου για την επένδυση. Έτσι, δίνουμε τη δυνατότητα σε νέους επιχειρηματίες να αποκτήσουν το δικό τους Berry’s πιο γρήγορα, πιο εύκολα, πιο αποδοτικά, επιτρέποντας παράλληλα την ταχύτερη υλοποίηση του πλάνου ανάπτυξης της αλυσίδας.
Ποια τα οφέλη που προκύπτουν από το μοντέλο BFL για τον franchisee του Berry’s;
Το concept που προσφέρει το Berry’s παρουσιάζει δυνατότητες ταχείας διείσδυσης τόσο στην αγορά της καφεστίασης, όσο και σε αυτή του γρήγορου γεύματος, αξιοποιώντας πλήρως τη δυναμική περιοχών που συνδυάζουν ροές, κίνηση εργαζομένων, επαγγελματιών, αλλά και στο οικιστικό περιβάλλον. Οπότε υπάρχει μία πλήρης πρόταση που μπορεί ανάλογα τα χαρακτηριστικά της περιοχής και του σημείου να αξιοποιηθεί κατάλληλα με ευελιξία και πολλαπλά εργαλεία, έτσι ώστε ο franchisee να μεταβαίνει σε μεγαλύτερα επίπεδα τζίρου και κερδοφορίας.
Γνωρίζουμε ότι οι franchisees με το ιδανικό προφίλ ενδέχεται να μην διαθέτουν το απαιτούμενο κεφάλαιο, ειδικά σε ένα οικονομικό περιβάλλον όπως το τρέχον που οι δυνατότητες χρηματοδότησης είναι περιορισμένες. Σε κάθε μοντέλο καφεστίασης η ανάπτυξη μέσω των καναλιών delivery απαιτεί δεσμεύσεις κεφαλαίου για δράσεις τοπικού μάρκετινγκ, λειτουργικά έξοδα κ.λπ. Καθώς το Berry’s έχει ακριβώς αυτή τη δυνατότητα, να διεκδικήσει πολύ αποτελεσματικά και κερδοφόρα το delivery μέσω της συνολικής του πρότασης, σχεδιάσαμε το μοντέλο BFL με χρηματοδότηση από την εταιρεία έτσι ώστε να επιτρέψουμε σε franchisees δέσμευση προσωπικής ενασχόλησης σε επιλεγμένες αγορές για να προχωρήσουν σε ένα νέο, διαχρονικά κερδοφόρο επιχειρηματικό βήμα.
Μάθε περισσότερα για την πρόταση franchise του Berry’s, εδώ.