Αρχική Νέα Nielsen: Τα βιολογικά προϊόντα ήρθαν για να μείνουν

Nielsen: Τα βιολογικά προϊόντα ήρθαν για να μείνουν

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen, 8 στους 10 Έλληνες δήλωσαν πως έχουν καταναλώσει τον τελευταίο μήνα έστω κι ένα βιολογικό προϊόν.

green-family-vilogika-proionta

Το κερδισμένο έδαφος των βιολογικών προϊόντων συνδέεται με θέματα υγιεινής διατροφής και υγείας, λόγοι οι οποίοι προβληματίζουν το 45% των ερωτηθέντων.

Αναφορικά με τα κανάλια αγοράς, αρκετά σημαντική θέση (44%) κατέχουν τα εξειδικευμένα καταστήματα όταν πρόκειται για την επιλογή βιολογικών προϊόντων.

Ειδικότερα, η έρευνα κάλυψε επιπλέον διατροφικά θέματα που απασχολούν τους Έλληνες καταναλωτές και μέσα από αυτά προκύπτει ότι 6 στους 10 Έλληνες ακολουθούν κάποια συγκεκριμένη δίαιτα, με το εν λόγω ποσοστό να έχει αυξηθεί, σε σχέση με το 2016, κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες.

green-family-bio

Το κοινό λοιπόν στρέφεται ολοένα και περισσότερο στα βιολογικά προϊόντα, με αποτέλεσμα ο κλάδος να ανθεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η Green Family, με παρουσία στον χώρο από το 1996 γνωρίζει τις ανάγκες του καταναλωτή και κάνει την ενασχόληση με τον κλάδο των βιολογικών προϊόντων «στάση ζωής». Και στα 9 καταστήματα της αλυσίδας σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Αττική και Βόλο ο πελάτης βρίσκει την πληρέστερη και μεγαλύτερη γκάμα βιολογικών που εξασφαλίζουν ποιοτική καθημερινότητα και δυναμικό lifestyle!

green-family-fytika-kallintika

Franchising με Green Family

Η ομάδα της Green Family έχει αναπτύξει όλα τα εργαλεία που κάνουν τη ζωή του υποψήφιου franchisee πιο εύκολη, ενισχύοντας την κερδοφορία του. Ήδη από το 2012 έχει επενδύσει σε νέους χώρους όπου πραγματοποιούνται οι διαδικασίες logistics. Εκεί, εκτελείται η συσκευασία τόσο της μαναβικής όσο και του ξηρού φορτίου για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Green Family, τα οποία έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών λόγω της ποιότητας και των ανταγωνιστικών τιμών.

green-family-bio-products

Από την πρώτη στιγμή της συνεργασίας, προσφέρεται στον franchisee μία σειρά από παροχές που τον βοηθούν να ξεκινήσει το επιχειρηματικό του ταξίδι εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια:

  • Τεχνογνωσία σε θέματα καθημερινής λειτουργίας
  • Μηχανογραφική υποστήριξη
  • Συνεχής εκπαίδευση μέσω e-learning και σεμιναρίων
  • Επικοινωνιακή και διαφημιστική υποστήριξη
  • Συνεχής παρακολούθηση των διεθνών εξελίξεων και τάσεων
  • Διαρκής αναβάθμιση και εμπλουτισμός του προϊοντικού μείγματος

Για το δικό σου Green Family, μπες εδώ.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ