Ιταλικό αέρα στο κέντρο της Αθήνας φέρνει το Cappuccio καθώς στο πλαίσιο ανάπτυξης του δικτύου εφαρμόζεται για πρώτη φορά format τύπου καταστήματος «Cappuccio Spot» στο νέο κατάστημα στο Παγκράτι (Φορμίωνος 79) το οποίο θα τεθεί σε λειτουργία τη Δευτέρα (21/11).
Το νέο format δίνει τη δυνατότητα διείσδυσης σε νέες αγορές, αξιοποιώντας σημεία με λιγότερα τετραγωνικά μέτρα, διευκολύνοντας τη διαδικασία real estate για τον συνεργάτη και μειώνοντας την απαιτούμενη αρχική επένδυση για τον franchisee. Επιπλέον παρουσιάζει πιο ελκυστική σχέση επένδυσης – ικανότητας δημιουργίας πωλήσεων, υπερβαίνοντας την κατηγορία street café και απαντώντας στα ζητούμενα κερδοφορίας στον κλάδο. Η επιχειρηματική πρόταση του franchise Cappuccio διεισδύει στην αγορά που δημιουργούν οι online aggregators -η οποία συνεχώς μεγαλώνει- με ολοκληρωμένο προϊοντικό μείγμα, όπως και σε πολλαπλές κατηγορίες με αυξημένη απόδειξη, διασφαλίζοντας την κατηγορία του franchisee στο delivery.
Πέρα από τα τυπικά προϊόντα ενός coffee spot, το Cappuccio προσφέρει χειροποίητες ζύμες, healthy σαλάτες, lunch boxes, γλυκά και επιλογές για πλήρη γεύματα. Σε συνδυασμό με το premium ιταλικό χαρμάνι, που κατασκευάζεται αποκλειστικά για την επιχείρηση, αποτελεί ολοκληρωμένη all day πρόταση με ισχυρή ταυτότητα και διαφοροποίηση. Ταυτόχρονα σημαντική προσθήκη στις πωλήσεις των καταστημάτων αποτελεί η κατηγορία brunch, που συνεισφέρει σε περισσότερο από 30% των πωλήσεων, ενώ παράλληλα ενισχύει την σχέση πιστότητας των καταστημάτων με την πελατειακή τους βάση. Σημειώνεται επίσης ότι οι πωλήσεις εξυπηρετούνται από την υφιστάμενη δομή λειτουργίας των καταστημάτων χωρίς εξειδικευμένο προσωπικό.
Αποδεικνύεται, λοιπόν, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ότι η πρόταση franchise Cappuccio προσαρμόζεται απόλυτα στα ζητούμενα του κλάδου της καφεστίασης, όπως διαμορφώνονται σε συνέχεια των κρίσεων Covid-19 και πολέμου της Ουκρανίας. Αξιοποιώντας πολλαπλά format δίνει την δυνατότητα άμεσης επιχειρηματικής δραστηριοποίησης, με κερδοφόρο τρόπο και την σιγουριά της πιο ολοκληρωμένη πρότασης στην κατηγορία του. Το νέο format προσφέρει την δυνατότητα εισόδου με χαμηλότερο κεφάλαιο και σε σημεία με μικρότερα τετραγωνικά, δημιουργώντας τις συνθήκες διαχρονικά επιτυχημένης δραστηριοποίησης για έναν franchisee που επιθυμεί να επενδύσει στον τομέα της καφεστίασης.