Η οικογένεια του Γρηγόρη επεκτείνεται και μας παρουσιάζει το νέο κατάστημά της στο Κορωπί, το οποίο δημιουργήθηκε μέσω συνεργασίας franchise. Στο εξής, στο 34ο χλμ. Αθηνών – Σουνίου, στην Αγία Μαρίνα, βρίσκουμε τον αγαπημένο μας καφέ μαζί με μία μεγάλη ποικιλία από πίτες, vegan επιλογές, σάντουιτς, φυσικούς χυμούς-smoothies, σαλάτες και γλυκίσματα που μας φτιάχνουν τη μέρα!
Με την εμπειρία των 50 χρόνων στην εστίαση και 30 χρόνων στο franchising, η Γρηγόρης γνωρίζει πολύ καλά ποια είναι τα κρίσιμα σημεία στα οποία θα πρέπει να εστιάσουν οι υποψήφιοι franchisees, προκειμένου να εξασφαλίσουν μία ασφαλή επένδυση.
Συνομιλήσαμε με την κα Άννα Κολυβά, Marketing Director της εταιρείας, η οποία σημειώνει τα εξής:
Δύναμη του brand: είναι εξαιρετικά σημαντική καθώς προσελκύει πελατολόγιο. «Εμείς στα καταστήματα Γρηγόρης υποδεχόμαστε καθημερινά πάνω από 250.000 καταναλωτές. Είναι τόσο μεγάλη η αναγνωρισιμότητά μας που το κάθε καινούργιο κατάστημα που ανοίγει έχει εξασφαλισμένη πελατεία από την πρώτη μέρα».
Τεχνογνωσία: επιλέγοντας ένα franchise concept που είναι χρόνια στην αγορά, ο συνεργάτης θα βρίσκεται σε καλά χέρια. Γιατί ένας έμπειρος franchisor γνωρίζει καλά τα βήματα της επιτυχίας.
Προϊοντική γκάμα: μία διευρυμένη προϊοντική γκάμα που ανανεώνεται συνεχώς για να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών, εκτός από αυξημένη πελατεία, προσφέρει στο κατάστημα αυξημένη ημερήσια μέση απόδειξη και κερδοφορία.
Εκπαίδευση και καθοδήγηση: η οποία πρέπει να ξεκινάει πριν ανοίξει το κατάστημα. Δηλαδή, ο franchisee πρέπει να υποστηρίζεται όσον αφορά στην εύρεση της κατάλληλης τοποθεσίας και χώρου, τη διαμόρφωση και κατασκευή του καταστήματος, την επιλογή προσωπικού καθώς και τη διά βίου εκπαίδευσή του. Στη συνέχεια, αφού ανοίξει το κατάστημα, πάλι ο franchisor θα πρέπει να βρίσκεται δίπλα στον συνεργάτη και να τον καθοδηγεί με στόχο ν’ αναπτύξει την επιχείρηση και την κερδοφορία του.
«Εμείς στη Γρηγόρης, δίνουμε μεγάλη έμφαση σε όλα τα παραπάνω, καθώς αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η επιτυχία του κάθε καταστήματος. Αν πετύχει το κάθε κατάστημα, πετυχαίνουμε κι εμείς! Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα σε κάθε νέα μας συνεργασία. Ένα στοίχημα, που δεν σας κρύβω, ότι έχουμε μάθει να κερδίζουμε!», καταλήγει η κα Κολυβά