Η Jysk ,η δανέζικη αλυσίδα επίπλων και οικιακού εξοπλισμού συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, σχεδιάζοντας το άνοιγμα νέων καταστημάτων στη Πάτρα και την Πάρο.
Ύστερα από το πρώτο κατάστημα της στις Κυκλάδες, που λειτούργησε στη Σύρο τον Δεκέμβριο, η εταιρεία θα εγκαινιάσει ένα νέο σημείο στην Πάρο τον Μάιο, ενισχύοντας την παρουσία της στην νησιωτική Ελλάδα. Ωστόσο, νωρίτερα, μέσα στον Μάρτιο, αναμένεται να ανοίξει το τρίτο κατάστημα Jysk στην Πάτρα. Επιπλέον, μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους, σχεδιάζεται η λειτουργία ακόμη τριών καταστημάτων, κυρίως σε περιφερειακές περιοχές.
Σύμφωνα με τον διευθυντή Μάρκετινγκ της Jysk Ελλάδας, κ. Κ. Δημόπουλο, η εταιρεία προβλέπει ότι έως το φθινόπωρο του 2025, ο αριθμός των καταστημάτων της θα φτάσει τα 70, σηματοδοτώντας 10 χρόνια παρουσίας της Jysk στην ελληνική αγορά. Αν και δεν υπάρχει συγκεκριμένο όριο στον αριθμό των νέων καταστημάτων, η ανάπτυξη της αλυσίδας καθοδηγείται από τη ζήτηση.
Jysk: Βελτιώσεις και αναβαθμίσεις
Η Jysk συνεχίζει να επενδύει στην ανακαίνιση και αναβάθμιση των υφιστάμενων καταστημάτων, με τις περισσότερες εργασίες να έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Παράλληλα, συνεχίζει να βελτιώνει τόσο τα προϊόντα για καταναλωτές όσο και τις υπηρεσίες B2B, ώστε να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της.
Η εταιρεία καταγράφει αύξηση πωλήσεων και το 2025, με τις θετικές επιδόσεις να συνεχίζονται μετά από ένα ιδιαίτερα αποδοτικό πρώτο τρίμηνο (Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος 2024)
Η λειτουργία των νέων αποθηκών στη Βουλγαρία, που αντικατέστησαν το προηγούμενο κέντρο διανομής στην Πολωνία, έχει συμβάλει στην αποφυγή ελλείψεων αποθεμάτων και στην ταχύτερη εξυπηρέτηση της ελληνικής αγοράς. Επίσης, η εξομάλυνση των διεθνών μεταφορών έχει επιτρέψει στην Jysk να προχωρήσει σε μειώσεις τιμών σε πολλά προϊόντα, ενισχύοντας τη θετική της εμπορική στρατηγική. Η Jysk, με τα νέα καταστήματα σε Πάτρα και Πάρο, ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της για διαρκή ανάπτυξη και επέκταση σε κομβικές περιοχές με αυξημένη ζήτηση.