Συνεχίζει δυναμικά την ανάπτυξή του σε Ελλάδα και Κύπρο, το Hans & Gretel διευρύνοντας το δίκτυό του μέσα από συνεργασίες franchise. Πλέον αποδεικνύεται στην πράξη ότι το εξαιρετικά επιτυχημένο concept είναι προϊόν προσεκτικής μελέτης και συντονισμένων ενεργειών, που πραγματοποιούνται από την ομάδα της εταιρείας.
Στο πλαίσιο των ενεργειών αυτών, η Hans & Gretel ξεκίνησε μια πολύ σημαντική συνεργασία και με το Museum of Illusions, που βρίσκεται 100 μέτρα από το κατάστημα του sweet & candy factory στο Μοναστηράκι. Έχοντας ως κοινό άξονα τη βιωματική εμπειρία που αποκομίζει ο επισκέπτης, τα δύο αυτά concept «παντρεύτηκαν», ανταλλάσσοντας στοιχεία παραμυθιού και ψυχαγωγίας στην περίοδο των Χριστουγέννων, όπου η μαγεία έτσι κι αλλιώς πολλαπλασιάζεται!
Το αγαπημένο «upside down room» του Museum of Illusions γέμισε με στολισμό από γεύσεις και αρώματα ζαχαρωτών, με ταυτότητα Hans & Gretel, δημιουργώντας ένα Christmas candy factory. Η ανταπόκριση ήταν εξαιρετικά μεγάλη και οι επισκέπτες του μουσείου είχαν την ευκαιρία να λάβουν κέρασμα Hans & Gretel λιχουδιών από τον Άγιο Βασίλη, ενώ στον ίδιο χώρο μοιράστηκαν φυλλάδια σε όσους περίμεναν στην… ουρά.
Οι διαγωνισμοί που πραγματοποιήθηκαν στα social media έδωσαν την ευκαιρία στους τυχερούς να κερδίσουν ως έπαθλα δωροεπιταγές για το Hans & Gretel και δωρεάν είσοδο για το μουσείο, αντίστοιχα. Τα 2 pop up εκθέματα που τοποθετήθηκαν στο κατάστημα του Μοναστηρακίου και η δημιουργία ειδικής συσκευασίας candy box με τα λογότυπα των δύο brands είναι οι ενέργειες που συνεχίστηκαν και μετά το πέρας των γιορτών.
Δύο χρόνια τώρα το θεματικό sweet & candy factory αποτελεί σημείο συνάντησης για μικρά και μεγάλα παιδιά! Από το 2017 μέχρι σήμερα, ο παραμυθένιος πολυχώρος της εστίασης, που καλεί τον επισκέπτη να ζήσει μια μοναδική βιωματική εμπειρία, μετρά ήδη 5 καταστήματα. Με προϊόντα που εξασφαλίζουν την επαναληψιμότητα των αγορών, με την παραμυθένια τους παρουσία και τις συντονισμένες ενέργειες του δικτύου, το Hans & Gretel αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς, χαρίζοντας χαμόγελα σε συνεργάτες- franchisees και πελατειακό κοινό.