O Γιώργος Ρουμελιώτης, επιχειρηματίας στον χώρο της λιανικής, του τουρισμού και των τροφίμων-ποτών, αποφάσισε μαζί με τα αδέρφια του Θοδωρή και Τάκη και τον Ρήγα Παπαργυρόπουλο, να φέρουν το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE στην πόλη της Λαμίας.
Απευθυνθήκατε σε εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων πριν την επιλογή της πρότασης franchise του KIOSKY’ S CONVENIENCE STORE; Αν ναι, για ποιους λόγους;
Απευθύνθηκα στη THE FRANCHISE CO. , η οποία μας καθοδήγησε σε κάθε μας βήμα. Σχεδίασε το ιδανικό business plan για την ανάπτυξή μας. Από την πρώτη σκέψη, μέχρι την εκτέλεση για το άνοιγμα του καταστήματος, σε όλα, η ομάδα της THE FRANCHISE CO. μας έδωσε αναλυτικές και χρήσιμες συμβουλές.
Ποια στοιχεία της επιχειρηματικής πρότασης KIOSKY’ S CONVENIENCE STORE σας έπεισαν για να προχωρήσατε στη συνεργασία; Πρώτα απ όλα, ξεχωρίσαμε την οργάνωση της εταιρείας. Από το πώς μας υποδέχθηκαν στην πρώτη συνάντηση που πραγματοποιήσαμε, το τρόπο με τον οποίο μας παρουσίασαν το concept, το πώς μας βοηθήσανε στο να βρούμε την πόλη και τον χώρο του καταστήματος. Ήρθανε μαζί μας και από κοινού είδαμε τα πάντα. Ξεχωρίσαμε επίσης, τη μεθοδικότητα, τη δύναμη και την ανάπτυξη που έχει το δίκτυο. Από την πόλη της Λαμίας έλειπε ένα αντίστοιχο convenience store που να τα συγκεντρώνει όλα (καφέ, σνακ, τύπο, τσιγάρα κ.λπ.) σε έναν χώρο. Έτσι, αναγνωρίσαμε την ευκαιρία στη συγκεκριμένη πόλη.
Πώς σας υποδέχθηκε η τοπική αγορά; Αντιμετωπίστε κάποιες προκλήσεις; Με ποιον τρόπο σας υποστήριξε η εταιρεία;
Το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE είναι ένα κατάστημα που πραγματικά έλειπε από την περιοχή. Ο κόσμος το αγάπησε από την πρώτη στιγμή, πριν καν ανοίξουμε! Ήδη από τις εργασίες κατασκευής του, όλοι ήταν πολύ ενθουσιώδεις, καθώς έβλεπαν πως κατασκευάζεται ένα κατάστημα με μοντέρνο design. Πολλοί περαστικοί έδειχναν ενδιαφέρον και μας ρωτούσαν τι ετοιμάζουμε! Ο κόσμος μας έχει αγκαλιάσει από την πρώτη ημέρα που ανοίξαμε. Κάθε μέρα το κατάστημα πηγαίνει και καλύτερα!
To κατάστημά σας ξεκίνησε να λειτουργεί τον Δεκέμβριο του 2020, στο δεύτερο lockdown. Ποια υποστήριξη λάβατε από την εταιρεία σε αυτή την κρίσιμη περίοδο;
Πρώτα απ΄όλα, η εταιρεία μας υποστήριξε με την τεχνογνωσία της. Από την αρχή μας έδωσε business plan για την ανάπτυξή μας, το οποίο και ακολουθήσαμε πιστά. Σχεδόν κάθε μέρα είχαμε έναν άνθρωπο δίπλα μας, τόσο κατά την κατασκευή, όσο και μετά τη λειτουργία του. Από τη στιγμή που ανοίξαμε έχουμε καθημερινή επαφή με τους ανθρώπους της εταιρείας. Ανά πάσα στιγμή, για ό,τι χρειαστούμε είναι δίπλα μας.
Επιπλέον,από την πρώτη μέρα που ανοίξαμε η υπηρεσία delivery βρίσκεται σε λειτουργία, σημειώνοντας υψηλές πωλήσεις. Λόγω του lockdown, o κόσμος παραμένει σπίτι, εργάζεται από το σπίτι, με αποτέλεσμα το delivery να δουλεύει πάρα πολύ. Ειδικά τις απογευματινές ώρες αυξάνονται ακόμα περισσότερο οι παραγγελίες μέσω του ekiosky’s.
Ποια η ανταπόκριση του κοινού στη γωνιά του καφέ στο KIOSKY’S CONVENIENCE STORE; Πόσο συμβάλλει στην ελκυστικότητα και επισκεψιμότητα του καταστήματος;
O κόσμος έρχεται για να πάρει καφέ και παράλληλα, πραγματοποιεί συνδυαστικές πωλήσεις. Ένα πακέτο τσιγάρα, μία εφημερίδα, ένα σνακ, ψώνια για το σπίτι, γάλα κ.λπ. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Για παράδειγμα, επισκεπτόμενος ένα συνηθισμένο coffee shop, δεν μπορεί να το κάνει αυτό, ενώ σε εμάς τα συνδυάζει όλα!
Πόσο βοηθάνε οι συμφωνίες που έχει συνάψει η εταιρεία με τους προμηθευτές στην καθημερινή λειτουργία των καταστημάτων;
Μέσω της εταιρείας, έχουμε έτοιμες συμφωνίες με προμηθευτές. Γλιτώσαμε χρόνο και χρήμα, καθώς πετύχαμε καλύτερες τιμές λόγω της αναγνωσιμότητας του KIOSKY’S. Μόνο και μόνο από το brand, έχουν υπογραφεί πολύ συμφέρουσες συμφωνίες, με τιμές τις οποίες δεν θα μπορούσαμε να πετύχουμε μόνοι μας. Ουσιαστικά, με το που ανοίξαμε, από την πρώτη μέρα ήμασταν έτοιμοι προς λειτουργία Δεν χρειάστηκε να κάνουμε τίποτα άλλο!
Θα προτείνατε σε έναν υποψήφιο συνεργάτη να απευθυνθεί σε μία εταιρεία συμβούλων πριν την επιλογή μιας πρότασης franchise;
Θα το πρότεινα 100%! Ειδικά, αν δεν έχει εμπειρία στον κλάδο που θέλει να δραστηριοποιηθεί. Σίγουρα, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι μίας εταιρείας θα το έχουν μελετήσει, θα γνωρίζουν τους τρόπους, τις λύσεις και τις απαντήσεις σε χιλιάδες ερωτήματα. Πραγματικά, αν κρίνω από εμάς, αν και είχαμε κάποια εμπειρία στον κλάδο, μέρα με τη μέρα προέκυπταν άλλα τόσα ερωτήματα. Άρα, θέλουμε έναν καθοδηγητή, ο οποίος ενδεχομένως να «προλάβει» προβλήματα και να βοηθήσει στην εξέλιξη του καταστήματος.
Ποια τα μελλοντικά σας σχέδια;
Έχω ήδη επικοινωνήσει με την εταιρεία, για το άνοιγμα και δεύτερου καταστήματος σε επαρχιακή πόλη. Βρισκόμαστε σε αναζήτηση σημείου. Αυτή είναι η σκέψη μας και ευελπιστούμε να υλοποιηθεί σύντομα!