Τραγανό απ’ έξω, σαν αφρός στην καρδιά του. Η γεύση του οικεία, σαν να την ξέρεις από πάντα. Και για όλα αυτά αρκούν λίγα απλά και οικονομικά υλικά. Με πρωταγωνιστή το κουλούρι, η αλυσίδα franchise καταστημάτων Mon Kulur γίνεται η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονιάς αλλά και μικρή καθημερινή έξοδος, γιατί σαν τη φιλοξενία του Mon Kulur δεν έχει. Άλλωστε, σε εποχές, όπως αυτή που διανύουμε στην μετά την πανδημία εποχή, η διασκέδαση του μέσου καταναλωτή κρύβεται στις μικρές και οικονομικές απολαύσεις.
Τα καταστήματα franchise Mon Kulur είναι μια πλήρως ελεγχόμενη επένδυση με χαμηλά λειτουργικά κόστη και ταχύτατη διείσδυση σε κάθε τοπική αγορά που οδηγεί γρήγορα στην απόσβεση. Η επιτυχία του επιχειρηματικού μοντέλου της πρότασης franchise Mon Kulur αποδεικνύεται από την εντυπωσιακή αύξηση του αριθμού που των καταστημάτων του δικτύου, που μέσα σε μόλις δύο χρόνια έφτασαν τα 25.
Η ανθεκτικότητα των προϊόντων Mon Kulur
Οι τρεις βασικές προϊοντικές κατηγορίες του Mon Kulur, περιλαμβάνουν το κουλούρι, τον καφέ και τον φρεσκοστυμμένο χυμό.
Όσον αφορά, το κουλούρι είναι ένα προϊόν που έχει να επιδείξει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, καθώς εδώ και δεκαετίες βρίσκεται σταθερά πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Πλέον, ο πλανόδιος πωλητής κουλουριών, δίνει τη θέση του στα σύγχρονα καταστήματα franchise του Mon Kulur, που μπορούν να προσφέρουν μία ευρύτατη ποικιλία προϊόντων.
Ο καφές είναι επίσης ένα προϊόν “πρωταθλητής” στην κατηγορία των ροφημάτων και των περιφερειακών προϊόντων στον χώρο της εστίασης. Η χώρα μας βρίσκετι ανάμεσα σε εκείνες με την υψηλότερη κατά κεφαλήν κατανάλωση στον κόσμο. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen για λογαριασμό της Ελληνικής Ένωσης Καφέ το 60% των Ελλήνων απολαμβάνει τον καφέ του στο σπίτι ενώ το 40% εκτός σπιτιού, ενώ η αξία της κατανάλωσης εντός σπιτιού ανέρχεται σε 400 εκατ. ευρώ και 3 δισ. ευρώ εκτός σπιτιού.
Τέλος, ο χυμός είναι μια κατηγορία με μεγάλη δυναμική ανάπτυξης καθώς το wellness και ο υγιεινός τρόπος ζωής αποκτά όλο και περισσότερους fan στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
H επιτυχία της πρότασης franchise Mon Kulur
Έχοντας απλοποιήσει τις διαδικασίες, το Mon Kulur κάνει το στήσιμο κάθε νέου καταστήματος franchise μια fast start-up και easy opening υπόθεση, ακόμα και για τους ενδιαφερόμενους που δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία στον χώρο της εστίασης.
Η επένδυση στο δίκτυο franchise Mon Kulur είναι απολύτως ελεγχόμενη, χωρίς κρυφά κόστη και γκρίζες ζώνες. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα για παράδοση με το κλειδί στο χέρι ή για αγορά ενός ήδη υφιστάμενου καταστήματος (resale).
Προσφέροντας τόσο οικεία και απαραίτητα προϊόντα, τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kulur γίνονται πολύ γρήγορα το αγαπημένο στέκι κάθε γειτονιάς. Επιπλέον, το προϊοντικό μείγμα του Mon Kulur προσφέρει στον franchisee τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει τρεις πηγές κερδοφορίας, το sit-in, το take-away και το delivery.
Στην ταχεία επίτευξη του break even και την απόσβεση της επένδυσης συμβάλλει, επίσης, το χαμηλό και ελεγχόμενο food cost στις τρεις κύριες κατηγορίες προϊόντων, όπως και το γεγονός ότι αυτές εξυπηρετούνται από την ίδια γραμμή παραγωγής, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί και να λειτουργήσει ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς και κάθε καταστήματος.
Για να μάθετε περισσότερα για την πρόταση franchise Mon Kulur, πατήστε εδώ.