Προσφέροντας τόσο οικεία και απαραίτητα προϊόντα, τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kulur γίνονται πολύ γρήγορα το αγαπημένο στέκι κάθε γειτονιάς. Για τους καταναλωτές η ημερήσια πραγγελία από το Mon Kulur είναι μέρος της καθημερινής τους ρουτίνας.
Συνδυάζοντας το κουλούρι με τον καφέ και τον φρεσκοστημένο χυμό σ’ ένα value for money deal, η επιχείρηση κερδίζει υψηλή μέση απόδειξη.
Η υψηλή μέση απόδειξη αυξάνει την κερδοφορία του franchisee, όπως και τη ρευστότητα, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών πραγματοποιείται με μετρητά.
Διαχρονικά προϊόντα από το Mon Kulur
Οι τρεις βασικές προϊοντικές κατηγορίες του Mon Kulur, περιλαμβάνουν το κουλούρι φυσικά, τον καφέ και τον φρεσκοστημένο χυμό.
Όσον αφορά, το κουλούρι είναι ένα προϊόν που έχει να επιδείξει μία εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, καθώς εδώ και δεκαετίες βρίσκεται σταθερά πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Πλέον, ο πλανόδιος πωλητής κουλουριών, δίνει τη θέση του στα σύγχρονα καταστήματα franchise του Mon Kulur, που μπορούν να προσφέρουν μία ευρύτατη ποικιλία προϊόντων σε συνδυασμό με καφέ και χυμό, και όχι μόνο.
Ο καφές είναι επίσης ένα προϊόν “πρωταθλητής” στην κατηγορία των ροφημάτων και των περιφερειακών προϊόντων στον χώρο της εστίασης. Τα αριθμητικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Περισσότερες από 5 δισ. κούπες καφέ καταναλώνονται τον χρόνο στην Ελλάδα. Η χώρα μας παραμένει, ακόμη και τα χρόνια της κρίσης, ανάμεσα σε εκείνες με την υψηλότερη κατά κεφαλήν κατανάλωση στον κόσμο. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen για λογαριασμό της Ελληνικής Ένωσης Καφέ το 60% των Ελλήνων απολαμβάνει τον καφέ του στο σπίτι ενώ το 40% εκτός σπιτιού, ενώ η αξία της κατανάλωσης εντός σπιτιού ανέρχεται σε 400 εκατ. ευρώ και 3 δισ. ευρώ εκτός σπιτιού.
Τέλος, ο χυμός είναι μια κατηγορία με μεγάλη δυναμική ανάπτυξης καθώς το wellness και ο υγιεινός τρόπος ζωής αποκτά όλο και περισσότερους ακόλουθους στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
Το ελεγχόμενο λειτουργικό κόστος
Στην ταχεία επίτευξη του break even και την απόσβεση της επένδυσης συμβάλλει, επίσης, το χαμηλό και ελεγχόμενο food cost στις τρεις κύριες κατηγορίες προϊόντων, όπως και το γεγονός ότι αυτές εξυπηρετούνται από την ίδια γραμμή παραγωγής, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί και να λειτουργήσει ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς και κάθε καταστήματος.
Ψήνεσαι για το δικό σου Mon Kulur;