Η Mon Kulur, η πρώτη αλυσίδα franchise με κουλούρι, καφέ και χυμό στην ελληνική αγορά, αποκτά νησιώτικο αέρα με το πρώτο κατάστημά της στα Χανιά της Κρήτης. Η Δέσποινα Φρυδάκη μιλά στο Franchise Success για την απόφαση της οικογένειάς της να συστήσει ένα εντελώς νέο και καινοτόμο concept στην τοπική κοινωνία, η οποία δεν άργησε να αγκαλιάσει το νέο αυτό εγχείρημα.
Για ποιους λόγους αποφασίσατε να δραστηριοποιηθείτε στον χώρο κουλούρι, καφές, χυμός επενδύοντας στη Mon Kulur;
Θεωρήσαμε ότι αυτού του τύπου τα καταστήματα αποτελούν πλέον μέρος της καθημερινότητας και της καθημερινής διασκέδασης, καθώς η οικονομική δυσπραγία ωθεί τον κόσμο στις μικρές, απλές απολαύσεις χαμηλού κόστους.
Ποια υποστήριξη και εκπαίδευση λάβατε από τη μητρική εταιρεία πριν το άνοιγμα του δικού σας καταστήματος Mon Kulur;
Η συνεργασία μας με την Mon Kulur κύλησε πολύ αρμονικά και ομαλά. Ξεκίνησε από την πλήρη ενημέρωσή μας για το concept αλλά και για τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων και συνεχίστηκε με την επιλογή του νέου σημείου, την εκπαίδευση του προσωπικού κ.λπ. Η ομάδα της Mon Kulur ήρθε στα Χανιά για να βρούμε την κατάλληλη τοποθεσία και έτσι προχωρήσαμε. Όσον αφορά την εκπαίδευση, αναλόγως το πόστο διήρκησε από πέντε έως και εννέα ημέρες. Εκπαίδευση αφορούσε την παρασκευή των αρτοσκευασμάτων, τις πωλήσεις, την παρασκευή του καφέ, κ.λπ. Έτσι, κάθε μέλος της ομάδας μας γνωρίζει πώς να διαχειριστεί το δικό του κομμάτι με βάση τις προδιαγραφές και της εταιρείας.
Πώς σας υποδέχθηκε η τοπική αγορά;
Στις 16 Ιουλίου κλείσαμε ένα μήνα λειτουργίας. Τα πρώτα σημάδια είναι πολύ ενθαρρυντικά. Επιλέξαμε να αναπτυχθούμε σε ένα σημείο όπου δεν υπήρχε κάτι παρόμοιο. Είναι ρίσκο να απευθυνθείς σε μία τοπική κοινωνία με κάτι εντελώς καινούργιο. Αποφασίσαμε να το ρισκάρουμε και απ’ ό,τι φαίνεται ορθώς πράξαμε. Η τοπική κοινωνίας μας υποδέχθηκε πολύ καλά, τους αρέσουμε και νομίζω ότι το μέλλον είναι μπροστά μας.
Αντιμετωπίσατε προκλήσεις στο ξεκίνημά σας;
Η βασική πρόκληση που κληθήκαμε να διαχειριστούμε ήταν το κομμάτι της τροφοδοσίας. Είμαστε το πρώτο κατάστημα στην Κρήτη και η τροφοδοσία μας ήταν μία νέα διαδικασία που έπρεπε να δρομολογηθεί. Με τη βοήθεια της μητρικής εταιρείας, λύθηκαν όλα μέσα σε μία εβδομάδα.
Πόσο εύκολο είναι να διευθύνετε ένα Mon Kulur;
Η συνεχής υποστήριξη και καθοδήγηση από τη μητρική εταιρεία κάνει τα πάντα εύκολα. Λαμβάνουμε συνέχεια συμβουλές, υπάρχει τακτική επικοινωνίας και συχνές επισκέψεις από τους ανθρώπους της Mon Kulur. Σχεδόν κάθε εβδομάδα έχουμε μία επίσκεψη από τη μαμά εταιρεία. Με αυτόν τον τρόπο, το κατάστημά μας δεν μένει ποτέ χωρίς καθοδήγηση.
Τι θα συμβουλεύατε έναν υποψήφιο franchisee που επιθυμεί να ξεκινήσει το δικό του κατάστημα Mon Kulur;
Θα τον συμβούλευα να βασιστεί στην καλή επικοινωνία με τους ανθρώπους. Μεγάλη προσοχή χρειάζεται επίσης στην επιλογή του νέου σημείου. Χρειάζεται να εντοπίσει τις ανάγκες της τοπικής αγοράς και να το σημείο που μπορεί να τις εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο.
Ποιοι είναι τα μελλοντικά επιχειρηματικά σας σχέδια;
Νέα καταστήματα Mon Kulur στην Κρήτη. Σχέδιο για το οποίο έχουμε ήδη ξεκινήσει συζητήσεις.