Μπορεί το κουλούρι να το γνωρίσαμε σουσαμένιο και στην παραδοσιακή του εκδοχή αρκετές δεκαετίες πίσω, τα τελευταία όμως χρόνια αρχίσαμε να το βλέπουμε με άλλη ματιά, όπως ακριβώς μας το σύστησε το Mon Kulur.
Οι έννοιες της πολυχρωμίας, της δημιουργικότητας και της ποιότητας βρήκαν όλες θέση στο παραδοσιακό σνακ, τη συνήθεια μικρών και μεγάλων που δημιουργούν ουρές στα καταστήματα, προκειμένου να γευτούν το αγαπημένο τους προϊόν. Για συμπλήρωση, έρχεται φυσικά ο απίστευτα γευστικός και ποιοτικός καφές που απογειώνει την απόλαυση και δημιουργεί ευχάριστα «διλήμματα» στον πελάτη, καθώς αναρωτιέται αν πρέπει πρώτα να κόψει μια δαγκωνιά από το λαχταριστό κουλούρι του ή να πιει μια γουλιά από τον απίθανο ζεστό ή κρύο καφέ του! Σίγουρο είναι μόνο ένα. Ότι κάθε μέρα, ξανά και ξανά οι πελάτες αναζητούν και κάτι διαφορετικό, μιας κι η ποικιλία σε κουλούρια, κουλουροκριτσίνια, καφέ και ροφήματα είναι τεράστια, ικανή να καλύψει κάθε πεινασμένη ψυχή!
Πώς διασφαλίζεται η κερδοφορία και η καλή συνεργασία; Με «ανοιχτά χαρτιά», φυσικά. Οι ιδρυτές της επιχειρηματικής πρότασης Mon Kulur θεωρούν εξαιρετικά σημαντική την εκπαίδευση τόσο του franchisee, όσο και του προσωπικού. Γι’ αυτό και είναι η πρώτη αλυσίδα που δημιούργησε εκπαιδευτικό κέντρο, τη στιγμή που ξεκίνησε την ανάπτυξη μέσω franchising. Με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, φροντίζει προκειμένου η νέα ομάδα να λάβει όλα τα απαραίτητα εφόδια που θα βοηθήσουν στην καθημερινή ενασχόληση με το μαγαζί. Πέραν από το τεχνικό κομμάτι, που θεωρείται εξίσου σημαντικό, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση και στη μετάδοση των αξιών της εταιρείας. Με αυτόν τον τρόπο, όλοι οι νέοι συνεργάτες μοιράζονται την κοινή κουλτούρα και το όραμα, κάτι το οποίο γίνεται εύκολα διακριτό από την ενιαία εικόνα και λειτουργία των καταστημάτων.
H αλυσίδα δίνει επίσης τη δυνατότητα στον franchisee να παραλάβει ένα κατάστημα έτοιμο και «με το κλειδί στο χέρι». Η εύρεση της κατάλληλης τοποθεσίας και η παροχή έμπειρου αρτεργάτη, σε συνδυασμό με τα αναλυτικά εγχειρίδια λειτουργίας και τα συνταγολόγια αναλαμβάνονται από την εταιρεία, με αποτέλεσμα ο νέος συνεργάτης να είναι σε θέση να λειτουργήσει το νέο του κατάστημα εντός 2 μηνών. Καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε 3 τύπους μαγαζιών κι ένα ευέλικτο ωράριο, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε αγοράς. Από την πρώτη κιόλας μέρα, φορώντας το πιο ωραίο του χαμόγελο και προσφέροντας τα πιο λαχταριστά κουλούρια, ο franchisee κι η ομάδα του υποδέχονται τη γειτονιά και γίνονται η νέα, αγαπημένη της συνήθεια!