Αρχική Νέα MON KOOLOOR: Η παραδοσιακή γευστική επιλογή που αναδεικνύεται σε foodie τάση
MON KOOLOOR: Η παραδοσιακή γευστική επιλογή που αναδεικνύεται σε foodie τάση

MON KOOLOOR: Η παραδοσιακή γευστική επιλογή που αναδεικνύεται σε foodie τάση

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Στην πρώτη γραμμή των προτιμήσεων των καταναλωτών ανελίσσεται η γευστική πρόταση της MON KOOLOOR. To brand που «χαμογελάει» στο κοινό, στο πέρασμα για τη δουλειά, το σχολείο, τη βόλτα.

Το παραδοσιακό «κουλούρι στο χέρι» αποτελεί πλέον διευρυμένη foodie τάση, καθώς ανταποκρίνεται και στις πιο υψηλές απαιτήσεις στο πεδίο των snack & take away.

O σχεδόν μισός αιώνας εμπειρίας στην αρτοποιία και η τέχνη που πέρασε από γενιά σε γενιά πλέον στο άρτια οργανωμένο δίκτυο καταστημάτων franchise του MON KOOLOOR, βρίσκει αντίκρισμα στις νέες διατροφικές συνήθειες και στον σύγχρονο τρόπο ζωής του καταναλωτικού κοινού.

Δημιουργεί γευστική foodie τάση το MON KOOLOOR

Η μυρωδιά του φρεσκοψημένου κουλουριού με το καθιερωμένο σουσάμι αποτελεί το σήμα κατατεθέν των καταστημάτων MON KOOLOOR, μαζί με το διαχρονικό και μοντέρνο ταυτόχρονα concept της εταιρείας.

Το MON KOOLOOR είναι η πρώτη αλυσίδα κουλουριών, η οποία –με επιχειρηματική διορατικότητα- συνδύασε το κουλούρι με τη γεύση του καφέ και έδωσε στο παραδοσιακό και αγαπημένο προϊόν μια νέα δυναμική διάσταση, την οποία ακολούθησε στη συνέχεια ολόκληρη η αγορά.

Το 2021 η εταιρεία προχώρησε σε ένα ριζικό rebranding, το οποίο επεκτάθηκε σε όλα τα υποκαταστήματα, λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού στην εποχή μετά τον κορωνοϊό.

Από τον Νοέμβριο του 2022, πλέον υπό τη διεύθυνση του Ομίλου Μούχαλη, το MON KOOLOOR κρατάει τα σκήπτρα στην κατηγορία του, με πίστη στις αξίες που το καθιέρωσαν στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού.

Νέο κατάστημα Mon Kooloor Κως

Ηγετικό concept στον τομέα take away snack

Το MON KOOLOOR είναι ο ηγέτης στον τομέα του με διαχρονικό concept που οδηγεί σε άμεση κερδοφορία τους franchisees. Με εμπειρία τριών γενεών δημιουργεί μια νέα κατηγορία στην αγορά συνδυάζοντας τρία καταστήματα σε ένα και πιο συγκεκριμένα, τρία διατροφικά concept σε ένα (κουλούρι, καφές, juice bar).

Η πρόταση franchise της MON KOOLOOR, με χαμηλό κόστος και δοκιμασμένο μοντέλο λειτουργίας, μέσα από τα καταστήματα του δικτύου, αξιοποιεί την πολύχρονη και στέρεη εμπειρία της στον χώρο. Η πιο ολοκληρωμένη πρόταση της αγοράς βασίζεται στους δύο πιο ισχυρούς πυλώνες κερδοφορίας:

-το ποιοτικό, υγιεινό και οικονομικό σνακ

-και τον εξαιρετικό καφέ.

Στα ανοιχτά εργαστήρια των καταστημάτων μπορεί κανείς να βρει μια μεγάλη ποικιλία κουλουριών, για μια ποιοτική και υγιεινή διατροφική επιλογή στην καθημερινότητά του, σε φιλική τιμή και σε συνδυασμό με την απόλαυση του αγαπημένου του καφέ ή ροφήματος.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise


MON KOOLOOR

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ