Αρχική Νέα Mon Kooloor: Ηγέτης μιας νέας κατηγορίας καταστημάτων στην post covid εποχή

Mon Kooloor: Ηγέτης μιας νέας κατηγορίας καταστημάτων στην post covid εποχή

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

 

Η Mon Kooloor είναι 1η αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα! Συνεχίζοντας μια παράδοση μισού αιώνα και με εμπειρία 3 γενεών, ο Θοδωρής και ο Στάθης Καραδήμα δημιούργησαν μία νέα κατηγορία εξειδικευμένων καταστημάτων, με βάση το κουλούρι Θεσσαλονίκης.

Το 2013 άνοιξε το πρώτο πιλοτικό κατάστημα στο Ζωγράφου παρουσιάζοντας μία καινοτόμα πρόταση στην αγορά της καφεστίασης. Αναπτύσσεται δυναμικά από τον 1/2020 μέσω franchise, παρέχοντας ένα μοναδικό, ολοκληρωμένο concept και ένα ιδιαίτερα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο, με  έντονα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Σήμερα η Mon Kooloor, αποτελεί την πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη αλυσίδα στην κατηγορία της, με περισσότερα από 40 σημεία σε όλη την Ελλάδα.

Ακολουθώντας στρατηγική επιλεκτικής ανάπτυξης, επιτυγχάνει ταχεία διείσδυση αλλά και διατηρήσιμη κερδοφορία για τους συνεργάτες της σε τοπικές αγορές με διαφορετικά χαρακτηριστικά (αστικά κέντρα, περιφερειακές αγορές, ακόμα και πόλεις με λιγότερο από 50.000 πληθυσμό) ανταποκρινόμενη πλήρως στα ζητούμενα της αγοράς στο “post Covid-19” περιβάλλον που παρουσιάζει επιταχυνόμενες  αλλαγές και ανακατατάξεις.

mon kooloor franchise

Όλα φρέσκα μπροστά σου! Κάθε μέρα είναι και μια νέα μοναδική εμπειρία στα κατaστήματα Mon Kooloor!

Η retail πρόταση Mon Kooloor απαντά στις τάσεις και αλλαγές αναφορικά με τις προτιμήσεις του καταναλωτή, όπως διαμορφώνονται σε συνέχεια 2 κύκλων κρίσεων και εντείνονται στο post Covid-19 περιβάλλον, και ιδιαίτερα καθώς αναζητά ευκολία, εξειδίκευση, συνδυαστικές αγορές, street προτάσεις, healthy εναλλακτικές, ποικιλία και εξέλιξη μέσω αυθεντικών προτάσεων και νέων μοναδικών γεύσεων. Η πιο πλούσια γκάμα κουλουριών, ετοιμάζεται στα ανοιχτά εργαστήρια των καταστημάτων, νέες μοναδικές signature  συνταγές παρουσιάζονται  μετατρέποντας κάθε επίσκεψη σε ένα νέο κύκλο ανακάλυψης, ένα νέο ταξίδι στην παράδοση, στην καινοτομία, στη δημιουργία. Μέσω από μία βιωματική διαδικασία ανοιχτού παρασκευαστηρίου, ο καταναλωτής έρχεται καθημερινά σε επαφή με την παράδοση, την αυθεντικότητα, την φρεσκάδα του καθημερινού ζυμώματος, το μεράκι για κάθε νέα συνταγή, για κάθε νέο προϊόν.

mon kooloor franchise estiasi

Σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και ανταγωνιστικά concept στην κατηγορία της καφεστίασης σήμερα, το κουλούρι συνδυάζεται με speciality coffee από τους εκπαιδευμένους barista ή μια από τις φρέσκιες, αναζωογονητικές  συνταγές χυμών από το juice bar. Τα προϊόντα του Mon Kooloor καλύπτουν τις ανάγκες για όλες τις ώρες της ημέρας, διατηρώντας πάντα την ποιότητα, την φρεσκάδα και την αυθεντικότητά τους. Με value for money πρόταση, η αλυσίδα franchise Mon Kooloor καλύπτει την ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης για ένα γεύμα γρήγορο, φρέσκο και οικονομικό. Παιδιά, εργαζόμενοι, φοιτητές, οικογένειες, όλοι επιλέγουν το Mon Kooloor για κάθε ώρα της ημέρας. Σε πολύ σύντομο χρόνο τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kooloor γίνονται το αγαπημένο στέκι κάθε γειτονιάς.

Θες να γίνεις μέρος της επιτυχημένης πρότασης στην καφεστίαση; Μπες εδώ

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ