Τραγανό απ’ έξω και αφράτο εσωτερικά, το κουλούρι του Mon Kooloor είναι ο ηγέτης στην κατηγορία του. Η κορυφαία αλυσίδα στην Ελλάδα με ειδίκευση στο κουλούρι, το Mon Kooloor δημιούργησε μια κατηγορία καταστημάτων, κουβαλώντας μια κληρονομιά που χρονολογείται πριν από πενήντα χρόνια και περιλαμβάνει τρεις γενιές τεχνογνωσίας.
Ηγέτης στο κουλούρι
Από το πρώτο πιλοτικό κατάστημα στου Ζωγράφου το 2013, το Mon Kooloor διατηρεί σταθερές αξίες, που διαμορφώνουν την ποιότητα των προϊόντων του. Το 2020 το δίκτυο έκανε δυναμική είσοδο στο franchising, και μέχρι σήμερα αριθμεί 30 σημεία σε 6 νομούς, με πλάνο για περαιτέρω ανάπτυξη στο εξωτερικό. Το άνοιγμα του καταστήματος στο αεροδρόμιο, το Mon Kooloor απέδειξε την προσαρμοστικότητα του concept και την επιτυχία του σε κλειστές αγορές. Το Mon Kooloor προσφέρει ένα διαχρονικό προϊόν σε συνδυασμό με μια ξεχωριστή, ολοκληρωμένη ιδέα και ένα πολύ επικερδές επιχειρηματικό μοντέλο με σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Προσαρμοσμένο στις ανάγκες του πελάτη
Συνδυάζοντας 3 καταστήματα σε 1 και, πιο συγκεκριμένα, 3 πυλώνες υψηλής κερδοφορίας σε 1 (κουλούρι, καφές, juice bar), το Mon Kooloor επιτυγχάνει ταχύτατη διείσδυση στην αγορά, καθώς αποτελεί την τέλεια πρόταση για όλες τις ώρες της ημέρας. Το κουλούρι, αγαπημένη συνήθεια του Έλληνα καταναλωτή, έχει αποδείξει πραγματικά εντυπωσιακή ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα σε πολλαπλές μορφές: γλυκό, αλμυρό, γεμιστό, το παραδοσιακό προϊόν επιτυγχάνει αποτελεσματική διείσδυση στην αγορά, καλύπτοντας ανάγκες όλες τις ώρες της ημέρας. Με ένα τόσο δημοφιλές και γνωστό προϊόν, τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kooloor έχουν γίνει μια δημοφιλής συνήθεια σε κάθε γειτονιά, συνεχίζοντας να ζυμώνουν καθημερινά μοναδικές δημιουργίες για το πιστό κοινό τους.