Ο «Γρηγόρης» συνεχίζει την ανάπτυξη στην Κύπρο, με ακόμα ένα κατάστημα franchise. Από τις 28 Οκτωβρίου 2022 και στην οδό Αγίου Ανδρέα 127, στη Λεμεσό, οι κάτοικοι έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν καθημερινά εκλεκτά προϊόντα , πάντα με την άριστη ποιότητα και την υπογραφή του «Γρηγόρης».
Η εταιρεία, με μια σταθερή στρατηγική ανάπτυξης μέσω του συστήματος franchise, έχει επιτύχει να γίνει μεγάλη δύναμη στον χώρο της εστίασης και του street coffee and snack. Ξεκινώντας από ένα μικρό κατάστημα στη Δάφνη το 1972, σήμερα έχει αναπτύξει πάνω από 360 καταστήματα franchise τόσο σε Ελλάδα όσο και σε εξωτερικό.
Το όραμα της εταιρείας είναι να γίνεται μέρος της καθημερινότητας του κάθε ανθρώπου μέσα από τα προϊόντα, τη φιλοξενία και την ποιότητά του. Αξιοποιώντας όλα τα νέα εργαλεία και τα δεδομένα της κάθε εποχής, η αναπτυξιακή του στρατηγική γίνεται πάντα με επίκεντρο την ποιότητα, την αγορά και φυσικά τον καταναλωτή.
Η αναγνωρισιμότητα του brand συνιστά παράγοντα που θα βοηθήσει άμεσα τον νέο franchisee με το άνοιγμα του δικού του «ΓΡΗΓΟΡΗΣ», θέτοντας μια πολύ καλή βάση και δημιουργώντας εύκολα πιστό πελατολόγιο.
Η μητρική εταιρεία παρέχει όλα τα απαραίτητα εφόδια που χρειάζεται ο νέος franchisee για να λειτουργήσει όπως πρέπει το κατάστημά του. Χαρακτηριστικό της επιτυχίας του συστήματος franchise του «ΓΡΗΓΟΡΗΣ», είναι πως όλο και περισσότεροι franchisees του, διαθέτουν περισσότερα από ένα καταστήματα, αναγνωρίζοντας την επιχειρηματική ευκαιρία που αποτελεί.
Για τη σημαντική του συμβολή στο franchising και στην ελληνική οικονομία γενικότερα, ο «ΓΡΗΓΟΡΗΣ» βραβεύτηκε στα Franchise Success Awards 2022 με το βραβείο GOLD WINNER Excellence in Marketing 2022. Σε μια πολύ δύσκολη περίοδο αλλαγών και ανακατατάξεων ο «ΓΡΗΓΟΡΗΣ» επέτυχε να ηγηθεί στον χώρο του franchising ακολουθώντας μια καινοτόμα, πολύπλευρη και κερδοφόρα στρατηγική marketing.
«Σε ένα franchise δίκτυο, είναι πολύ σημαντικό με τις ενέργειες marketing να διατηρείς τον τελικό σου πελάτη ευχαριστημένο, καθώς έτσι δημιουργείς ευχαριστημένους συνεργάτες franchisee και εργαζόμενους που σε εμπιστεύονται και γίνονται οι καλύτεροι brand ambassadors. Σε αυτό το πλαίσιο, μεγάλη προτεραιότητα αποτελεί το περιβάλλον και οι κοινωνικές δράσεις. Συγκεκριμένα προωθούμε τα επαναχρησιμοποιούμενα είδη και έχουμε αντικαταστήσει τα πλαστικά μίας χρήσης με είδη φιλικά προς το περιβάλλον, προσπαθούμε με όλες μας τις δυνάμεις να πετύχουμε μηδενική σπατάλη τροφίμων και είμαστε δίπλα στην κοινωνία όταν μας χρειάζεται», αναφέρει η κυρία Άννα Κολυβά, Διευθύντρια marketing του «ΓΡΗΓΟΡΗΣ», σε συνέντευξη που έδωσε με την ευκαιρία της απονομής του βραβείου.