Για ακόμη μια χρονιά το Mailo’s The Pasta Project ενεργοποιεί το κοινό του με την νέα Limited edition Valentine’s pasta, που αποτελεί ενέργεια του ετήσιου marketing calendar του δικτύου.
Φρέσκα ζυμαρικά, κατακόκκινη σάλτσα ντομάτας και κεφτεδάκια είναι γραφτό να είναι μαζί!
Καθώς η γιορτή των ερωτευμένων, ολοένα και πλησιάζει, δεν γίνεται τα καταστήματα Mailo’s – The Pasta Project να μην γιορτάσουν με το πιστό κοινό των pasta lovers. Για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, το Mailo’s – The Pasta Project προτείνει μια limided pasta, για να τη μοιραστείς, ή και όχι! Με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύεται για άλλη μια φορά η προσαρμοστικότητα του concept, που κρατά παράλληλα αμείωτο το ενδιαφέρον των πελατών του. Ερωτευμένοι και μη, δεσμευμένοι ή ελεύθεροι, μπορούν να απολαύσουν τα νέα, Limited edition Valentine’s Pasta με φρέσκα ζυμαρικά, κατακόκκινη σάλτσα ντομάτας, και λαχταριστά κεφτεδάκια σε όλα τα καταστήματα Mailo’s The Pasta Project!
Διαχρονικότητα και ισχυρή στρατηγική marketing
Το γνήσιο concept του fresh pasta προσφέρει ένα αξιοθαύμαστο προϊόν, που οι πελάτες επιλέγουν να γευτούν ξανά και ξανά. Με αυτόν τον τρόπο το Mailo’s The Pasta Project έχει δημιουργήσει ένα πιστό κοινό από pasta lovers που επιλέγουν τις λαχταριστές pasta του Mailo’s με κλειστά μάτια! Με αυτόν τον τρόπο, ο συνεργάτης franchisee λαμβάνει σταθερή υποστήριξη από το δίκτυο, επιτυγχάνοντας παράλληλα ταχεία διείσδυση στην αγορά. Για αυτόν τον λόγο, εξίσου σημαντική είναι η δυνατή παρουσία του δικτύου στα social media, καθώς βοηθά στο να δημιουργηθεί ισχυρό brand awareness, που οδηγεί εν τέλει σε υψηλές πωλήσεις. Με τον συνδυασμό των παραπάνω στοιχείων, ο franchisee του Mailo’s πραγματοποιεί ένα δυναμικό ξεκίνημα στην εστίαση, με ένα απόλυτα καινοτόμο street food concept!