Το Mailo’s, το απόλυτο street pasta concept, συνεχίζει την ανοδική του πορεία μετά από 3 χρόνια επιτυχημένης επέκτασης και 24 μήνες ανάπτυξης δικτύου σε Ελλάδα και Κύπρο. Με 26 εν λειτουργεία καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο και περισσότερες από 35 συμφωνίες να πραγματοποιούνται τους τελευταίους 24 μήνες, το Mailo’s The Pasta Project έχει επιτύχει υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των franchisors, με την πλειοψηφία των συνεργατών να ανοίγουν κατά μέσο όρο 2-4 καταστήματα.
#1 στην κερδοφορία και την ικανοποίηση πελατών
Το Mailo’s επιτυγχάνει την πρώτη θέση στην κερδοφορία EBITDA στο σχετικό τμήμα του street food και της εστίασης, γεγονός που οφείλεται εν μέρει στο ελκυστικό κόστος τροφίμων και στην παραγωγικότητα της εταιρείας, συμβάλλοντας παράλληλα στην αύξηση της κερδοφορίας και της επιτυχίας για τους franchisors. Επιπλέον, το Mailo’s έχει καταταχθεί στην πρώτη θέση στις πωλήσεις ανά τετραγωνικό μέτρο, στην αύξηση των εσόδων, στην αφοσίωση των πελατών, στις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και στις διαδικτυακές πωλήσεις aggregators στις αγορές που δραστηριοποιείται. Αυτή η επιτυχία είναι αποτέλεσμα της δέσμευσης της εταιρείας στην ποιότητα και την ικανοποίηση των πελατών.
Είσοδος σε νέα φάση ανάπτυξης
Το Mailo’s The Pasta Project εισέρχεται πλέον δυναμικά σε μια νέα φάση ανάπτυξης, με σχέδια να ανοίξει νέα καταστήματα σε επιλεγμένους πολυσυλλεκτικούς χώρους με διαχρονική δυναμική. Οι εν λόγω περιοχές περιλαμβάνουν τα Ιωάννινα, την Πάτρα, τη Λάρισα, τη Ρόδο, το Παγκράτι και το Αιγάλεω, μετά το επιτυχημένο άνοιγμα νέων καταστημάτων στη Ν. Φιλαδέλφεια και στο Κουκάκι. Το Mailo’s στοχεύει επίσης στην περαιτέρω ανάπτυξη, σε περιοχές όπως τα Χανιά, ο Βόλος, η Καλαμάτα, η Αλεξανδρούπολη, η Μύκονος, η Σαντορίνη και η Κέρκυρα. Με τη συνεχή επιτυχία και τη δέσμευσή του στην ποιότητα, το Mailo’s είναι έτοιμο για περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση μέσα στα επόμενα χρόνια. Η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην επιλεκτική στρατηγική ανάπτυξης, καθώς και στην παροχή των υψηλότερων επιπέδων υποστήριξης και επιτυχίας στους συνεργάτες της.