Καλοκαίρι στην Αθήνα; Και βέβαια, αφού άνοιξε νέο Mailo’s The Pasta Project, στην πλατεία Αγίας Ειρήνης, εκεί που χιλιάδες άνθρωποι περιδιαβαίνουν καθημερινά, άλλοτε βιαστικοί από ή προς τις δουλειές τους κι άλλοτε αναζητώντας κάτι γρήγορο και γευστικό που θα τους συνοδεύσει στις βόλτες τους ή θα ολοκληρώσει τη νύχτα τους.
Το απόλυτο street food concept της σημερινής αγοράς, δεν το δυσκολεύει η ζέστη και συνεχίζει να τρέχει κατακτώντας κάθε φορά και μια νέα κορυφή. Δεν πάνε παρά λίγες ημέρες από το άνοιγμα του καταστήματος στη Βούλα, ενώ είχαν προηγηθεί σε δύο μόλις μήνες καταστήματα στο Πασαλιμάνι και στην Ακτή Μουτσοπούλου στον Πειραιά, στην οδό Δικαιοσύνης στο Ηράκλειο της Κρήτης και στην οδό Προξένου Κορομηλά στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στο The Mall of Cyprus. Ένα κι ένα διαλεγμένα τα σημεία που επιλέγει το Mailo’s The Pasta Project για να δίνει ραντεβού με το κοινό του, εξασφαλίζουν αφενός επιτυχία, ενώ παράλληλα ενισχύεται η ροή νέων πελατών, προσδίδοντας του ασταμάτητα χαρακτηριστικά ηγετικού brand.
Έχοντας περάσει μόλις τρία χρόνια απ’ τη μέρα που άνοιξε το πρώτο πιλοτικό κατάστημα στο Κολωνάκι, και το Mailo’s The Pasta Project, έχει βάλει πλώρη για άλλα πέντε σημεία της πόλης. Μάλιστα, στο άμεσο μέλλον το κοινό θα μπορεί γευτεί την αυθεντική φρέσκια πάστα, και σε άλλες πόλεις και νησιά της Ελλάδας, λίγο πριν το μεγάλο άνοιγμα στο εξωτερικό, ξεπερνώντας μέχρι το τέλος της χρονιάς τα 25 καταστήματα.
Ένα success story χωρίς ταβάνι
Η αδιάκοπη ενασχόληση με την εξέλιξη του επιτυχημένου brand, συνεπάγεται την προσεκτική υλοποίηση μιας στρατηγικής ανάπτυξης για τη διεύρυνση του δικτύου, με τη συμβολή πάντα της The Franchise Co. Πολυσυλλεκτικές αγορές και υψηλής δυναμικής σημεία που το Mailo’s κυριαρχεί στον τομέα του street food, σε κάθε ζώνη εξόδου.
Τα καταστήματα, υποδέχονται καθημερινά ουρές από πελάτες που δηλώνουν τη στήριξη τους σε κάθε ένα απ’ τα μαγαζιά που ανοίγουν το ένα μετά το άλλο, αποδεικνύοντας ότι η συνέπεια στην ποιότητα και την οργάνωση επιβραβεύονται απ’ το κοινό, ενώ παράλληλα δεν είναι λίγοι οι υφιστάμενοι franchisees που ανοίγουν και δεύτερο κατάστημα, επενδύοντας με ασφάλεια σε ένα απόλυτα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο με χαμηλό food cost, διεισδύοντας με τον τρόπο αυτό σε μια αγορά με διαχρονική ζήτηση που μεγαλώνει διαρκώς.