Σήμερα κανονικά θα λέγαμε ότι είναι μέρα γιορτής για το Mailo’s στον Κορυδαλλό, μιας και βάζει τα καλά του κι ετοιμάζεται να καλοδεχτεί τους καλεσμένους του στα πιο γευστικά εγκαίνια.
Δεν πάει καιρός -συγκεκριμένα σχεδόν ένας μήνας- από τότε που οι franchisees Γιώργος Καλλιαμβάκος, Γιάννης Ζαγκλής και Δημήτρης Ικαράι, άνοιξαν στην Ταξιαρχών 19 στον Κορυδαλλό, το 2ο κατάστημα της επιχειρηματικής τους ομάδας. Το πρώτο, ξεκίνησε έναν χρόνο πριν στο Περιστέρι, η επιτυχία του οποίου ωρίμασε τις συνθήκες και έστρωσε τον δρόμο για το επόμενο, ενισχύοντας τη διείσδυση της αλυσίδας στα δυτικά προάστεια.
Το Mailo’s αποτελεί επιτυχημένη συνταγή οπότε δεν μπορούμε παρά να τη συνεχίσουμε.
Η επανεπένδυση από υφιστάμενους franchisees -90% των υφιστάμενων franchisees ήδη έχουν προχωρήσει στο 2ο τους κατάστημα- έρχεται ως αποτέλεσμα της δυναμικής ανάπτυξης της αλυσίδας (τόσο σε όρους ανάπτυξης αλλά και επιτυχημένης απόδοσης των νέων σημείων). Η αλυσίδα θα βρίσκεται με 30 σημεία εν λειτουργία στα τέλη του έτους, μέσα σε 18 μήνες ανάπτυξης, καταγράφοντας εντυπωσιακή πορεία, καθώς σήμερα τα σημεία εν λειτουργία είναι 15. Η στρατηγική επιλεκτικής ανάπτυξης σε πολυσυλλεκτικές αγορές διαχρονικής δυναμικής, διασφαλίζει την απόδοση των franchisees και παράλληλα την εδραίωση του brand. Το Mailo’s The Pasta Project έχει δημιουργήσει μία νέα κατηγορία καταστημάτων -street food fresh pasta- που σύντομα την υπερβαίνει και διευρύνει το κοινό του..
Οι τρεις franchisees έχουν ήδη δρομολογήσει και το 3ο τους κατάστημα κι εμείς μιλήσαμε με τον Γιώργο Καλλιαμβάκο για αυτήν τους την επιτυχία. «Είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε ένα ακόμα κατάστημα, έναν ακόμα πυρήνα φρέσκων μακαρονιών / fresh pasta και να εισάγουμε με τον τρόπο αυτόν, την κατηγορία fresh pasta street food και σε άλλες αγορές. Τα σημερινά εγκαίνια, αποτελούν για εμάς μια ευκαιρία ώστε να μας μάθει ο κόσμος και να νιώσουμε τη ζωντάνια που χρειάζεται για ένα επιτυχημένο ξεκίνημα.
Μετά από μια πορεία 12 μηνών στο Περιστέρι, και την εμπειρία που απολαμβάνουμε καθημερινά από εκείνο το πρώτο μας εγχείρημα, επενδύουμε ξανά σε αυτό σήμερα, βάζοντας ήδη πλώρη για το 3ο μας κατάστημα.
Το Mailo’s, αποτελεί επιτυχημένη συνταγή οπότε δεν μπορούμε παρά να τη συνεχίσουμε».