Από ότι φαίνεται η ελληνική αγορά αναδεικνύεται ως ιδιαίτερα ελκυστική για τους retailers της ανατολικής Ευρώπης καθώς μετρά την Pepco η οποία είχε ανακοινώσει ότι θα ανοίξει 12 καταστήματα στην πρωτεύουσα μέσα στο φθινόπωρο, άλλη μια νέα πολωνική εταιρία κάνει μια δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά.
Ένας από τους βασικότερους λόγους που η πολωνικές εταιρίες στράφηκαν προς τις πιο μεσογειακές αγορές ήταν και η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία η οποία έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην απόφαση του ομίλου για επέκταση σε νέες αγορές,
Ποιος είναι ο όμιλος LPP
Η LPP έχει μια 30ετη παρουσία στον χώρο της γρήγορης μόδας ενώ έχει μια παρουσία σε 40 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή, ενώ μετράει πάνω 2.000 καταστήματα σε όλων των κόσμο.
Πλέον το μόνο που έχει μείνει είναι να δούμε το πως θα αντιδράσει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό στο λανσάρισμα αυτού του νέου brand.