Είναι η αλυσίδα που διαγράφει το δικό της success story, βασιζόμενη σε τρεις πυλώνες που δεν είναι άλλοι από την ποιότητα, τις προσιτές τιμές και τη φιλική εξυπηρέτηση. Σήμερα η Koi sushi bar αριθμεί τα 12 καταστήματα και είναι συνυφασμένη στο μυαλό του κοινού για τις εξαιρετικές της ιαπωνικές γεύσεις, που ήρθαν στο ελληνικό τραπέζι και παρέμειναν εκεί από το 2013.
Κάπως έτσι το sushi έγινε street food και κατετάγη στους εναλλακτικούς τρόπους διασκέδασης. Διατήρησε από τη μία τον gourmet χαρακτήρα του, ενώ παράλληλα έγινε ένα «πιάτο», προσιτό οικονομικά σε φοιτητές, ζευγάρια, εργαζόμενους, παρέες κι οικογένειες.
Ταιριαστό σε πολλαπλές αγορές
Η ταχύτατη ανάπτυξη του δικτύου, επιβεβαιώνει τη δυναμική του concept και καθιερώνει το sushi ως μια καθημερινή, ποιοτική και ευχάριστη συνήθεια για όλους!
Πιο συγκεκριμένα:
- Ενδείκνυται για Πανεπιστημιουπόλεις, μεγαλουπόλεις, επαρχία και τουριστικούς προορισμούς, καθώς το προϊόν είναι περιζήτητο και δημοφιλές σε ντόπιους και τουρίστες
- Το sushi δεν αποτελεί πλέον είδος πολυτελείας και μπορούν να το απολαύσουν όλοι, ανεξαρτήτως budget και ηλικίας
- Η συχνή ανανέωση του μενού και η προσθήκη νέου προϊοντικού μείγματος αυξάνει την επισκεψιμότητα του καταστήματος, διευρύνοντας το κοινό ενώ παράλληλα αναβαθμίζεται την εμπειρία του καταναλωτή στα καταστήματα του δικτύου
Με λίγα λόγια… Η σωστή οργάνωση, οι υποδομές και η φιλοσοφία που έχει αναπτύξει η μητρική εταιρεία δημιουργούν ικανοποιημένους πελάτες και συνεργάτες.
Διαφορετικοί τύποι καταστημάτων
Με 2 διαφορετικούς τύπους καταστήματος που περιλαμβάνουν sit in, delivery και take away δίνει τα απαραίτητα εφόδια στον franchisee για να δημιουργήσει το δικό του Koi και το δικό του success story στην απαιτητική αγορά της εστίασης με ένα διαφοροποιημένο και δοκιμασμένο επιχειρηματικό μοντέλο.