Το 2014 στην περιοχή του Ζωγράφου, γεννήθηκε ένα αλλιώτικο μαγαζί, που αγαπήθηκε αμέσως από την τοπική κοινωνία. Το μαγαζί αυτό ήταν το πρώτο Mon Kulur ! Γρηγορά έγινε ένα στέκι όπου σερβίρονται ζεστά προϊόντα που μόλις ζυμώθηκαν και ψήθηκαν μπροστά στα μάτια των πελατών του.
Ποιος μπορεί να αντισταθεί στο άρωμα των φρεσκοψημένων κουλουριών και του μοσχοβολιστού καφέ ή στη δροσιά των φυσικών χυμών και μάλιστα στην πιο value for money τιμή;
Τα Mon Kulur είναι εμπειρία!
Βέβαια, η επιτυχία του Mon Kulur δεν βασίζεται μόνο στα προϊόντα του. Τα Mon Kulur είναι πάνω απ’ όλα εμπειρία! Είναι η γεύση που σου φτιάχνει τη μέρα! Είναι η urban αισθητική, η διαδικασία της παρασκευής, που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια του πελάτη, και το μοναδικό packaging! Είναι η ζεστή καλημέρα που σου φτιάχνει τη διάθεση!
«Δεν πουλάμε προϊόντα. Προσφέρουμε μια ξεχωριστή εμπειρία. Το κοινό μας βλέπει, μυρίζει, ακούει, αισθάνεται και στο τέλος γεύεται, αφού έχει εξυπηρετηθεί και συναναστραφεί με το προσωπικό μας, που είναι οι πρεσβευτές της φιλοσοφίας μας. Στοχεύουμε στο να μπορούμε να εκφράζουμε το κοινό μας», αναφέρουν οι ιδρυτές του Mon Kulur, ο Θοδωρής και ο Στάθης Καραδήμας.
Με αυτή τη “συνταγή” της επιτυχίας, η αλυσίδα Mon Kulur ξεπέρασε τα είκοσι σημεία σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Άρτα και Κρήτη. Είναι το concept franchise που δεν γνωρίζει ηλικίες και budget. Είναι η καθημερινή διασκέδαση του μέσου καταναλωτή, προορισμός και τόπος συνάντησης!
Για τον franchisee του Mon Kulur
Συνδυάζοντας το κουλούρι με τον καφέ και τον φρεσκοστημένο χυμό σ’ ένα value for money deal και προσφέροντας μια πλούσια ποικιλία προϊόντων, η αλυσίδα franchise Mon Kulur καλύπτει την ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης για ένα γεύμα γρήγορο, φρέσκο και οικονομικό. Παιδιά, εργαζόμενοι, φοιτητές, οικογένειες, όλοι επιλέγουν το Mon Kulur για κάθε ώρα της ημέρας.
Με τρεις διαφορετικές ζώνες αιχμής, – το πρωί, το μεσημέρι και το απόγευμα – η αλυσίδα franchise Mon Kulur επιτυγχάνει πολλαπλές επαφές σε πολλαπλά κοινά.
Επιπρόσθετα, η μέση απόδειξη των καταστημάτων franchise του Mon Kulur είναι υψηλή, καθώς διαμορφώνεται από τον συνδυασμό προϊόντων, όπως τοκουλούρι και ο καφές, το sandwich και ο χυμός, κ.λπ. Η υψηλή μέση απόδειξη αυξάνει την κερδοφορία του franchisee, όπως και τη ρευστότητα, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών πραγματοποιείται με μετρητά.
Στην ταχεία επίτευξη του break even και την απόσβεση της επένδυσης συμβάλλει, επίσης, το χαμηλό και ελεγχόμενο food cost στις τρεις κύριες κατηγορίες προϊόντων, όπως και το γεγονός ότι αυτές εξυπηρετούνται από την ίδια γραμμή παραγωγής, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί και να λειτουργήσει ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς και κάθε καταστήματος.