Είναι η Νο1 αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα. Και με παράδοση 3 γενεών στην αρτοποιία προσφέρει το καλύτερο κουλούρι της αγοράς σε συνδυασμό με εξαιρετικό καφέ από εξειδικευμένους baristi.
Concept διαχρονικό και ταυτόχρονα μοναδικό, το Μon Kulur αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση franchise που συνδυάζει τα 2 πιο δυναμικά προϊόντα της αγοράς σε 1 κατάστημα.
Τι σημαίνει Mon Kulur και ποια είναι τα στοιχεία διαφοροποίησής του; Οι ιδρυτές της αλυσίδας, Στάθης και Θοδωρής Καραδήμας μας απαντούν.
Είστε 2η γενιά στην αρτοποιεία, στην οικογένεια. Μιλήστε μας λίγο για την ιστορία και την παράδοση που σας μετέδωσε ο πατέρας σας και έβαλε τις βάσεις για το Mon Kulur. Πώς γεννήθηκε η ιδέα;
Ήμασταν στην αρτοποιία από μικρά παιδιά. Ο πατέρας μας ήταν αρτοποιός και είχε φούρνους σε διάφορα μέρη της Αθήνας, οπότε ουσιαστικά μεγαλώσαμε μέσα στους φούρνους.
Μεγαλώνοντας αποφασίσαμε να ασχοληθούμε πιο σοβαρά με το επάγγελμα, ανοίγοντας 2 καταστήματα. Και επειδή βλέπαμε ότι οι φούρνοι εξελίσσονται όλο και περισσότερο, προσανατολιστήκαμε σε κάτι διαφορετικό, το κουλούρι, το οποίο μέσα σε ένα χρόνο εξελίχθηκε σε κάτι πολύ μεγάλο και ισχυρό. Έτσι αποφασίσαμε να ασχοληθούμε αποκλειστικά με αυτό, όπως και κάνουμε από το 2014.
Πώς σας βοήθησε η οικογενειακή παράδοση και πώς εξελίξατε την τέχνη του κουλουριού ως η νέα γενιά κουλουροποιών;
Σίγουρα το πρώτο πράγμα είναι μάθεις το ζύμωμα. Στη συνέχεια όμως θα πρέπει να το εξελίξεις. Άλλωστε, ο χώρος της γαστρονομίας εξελίσσεται καθημερινά και αν δε θες να αποτύχεις δεν πρέπει να μείνεις στάσιμος. Πρέπει να δίνεις στον καταναλωτή νέες προτάσεις. Εμείς λοιπόν έχουμε τη βάση και από αυτή δίνουμε κάτι το διαφορετικό.
Ποια στοιχεία συγκροτούν το concept;
Το Mon Kulur είναι: φρέσκο κουλούρι κάθε μέρα, πολύ καλός καφές, χαμόγελο και καλημέρα. Γιατί εμείς τους περισσότερους πελάτες μας τους ξέρουμε με το όνομά τους και τους λέμε καλημέρα. Όταν κάποιος περιμένει τον καφέ του τον φωνάζει η πωλήτρια με το όνομά του και του λέει το δικό της για να σπάσει ο πάγος. Και αυτό είναι κάτι που έχει κάνει μεγάλη εντύπωση στον κόσμο. Συνολικά η φιλοσοφία μας είναι ότι έχουμε 2 προϊόντα, κουλούρι και καφέ και είναι και τα 2 τέλεια.
Πόσο συμβάλει ο καφές στη λειτουργία και αποδοτικότητα των καταστημάτων;
Είμαστε μια γενιά που έχουμε μεγαλώσει μέσα στον καφέ. Οπότε είναι ένας πολύ καλός και τίμιος συνδυασμός με το κουλούρι. Έχουμε μεγάλη κατανάλωση καφέ και προσφέρουμε εξαιρετικό καφέ και στην ποιότητα και στην παραγωγή, από εξειδικευμένους baristi.
Πώς εξασφαλίζεται η ενιαία εικόνα, ποιότητα και εξυπηρέτηση σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας;
Με εκπαίδευση, παρακολούθηση και επικοινωνία. Σίγουρα φροντίζουμε ώστε η γεύση να είναι σε όλα τα καταστήματα ίδια και αν ακολουθεί τη συνταγή μας θα είναι. Το δύσκολο όμως είναι η επικοινωνία και το να είσαι προσιτός. Να φωνάζεις τον πελάτη με το όνομά του. Αν το πετύχει αυτό ο franchisee και «μπει στο κλίμα» του Mon Kulur, τότε η επιτυχία είναι σίγουρη.
Επιλέξατε να λειτουργήσετε πιλοτικά καταστήματα για αρκετά χρόνια προτού προχωρήσετε με το franchising. Σε τι θεωρείτε ότι σας ωφέλησε αυτό;
Μάθαμε τις δυνατότητες και τις αδυναμίες των καταστημάτων μας. Και γι’ αυτό μπορούμε να είμαστε πολύ καλύτεροι από οποιονδήποτε άλλο. Είμαστε 6 χρόνια στον χώρο και κανείς δεν τον ξέρει καλύτερα από εμάς. Ξέρουμε τι πουλάμε και τι μπορούμε να κάνουμε.