To KAFOαποτελεί νέα είσοδο στην ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά των street cafe. Στην Ελλάδα, η καφεστίαση αποτελεί τον κλάδο με το μεγαλύτερο ποσοστό σε franchising και συνεπώς, υπάρχει ήδη μια πλούσια γκάμα από concepts που καλύπτουν με διαφορετικούς τρόπους την ανάγκη του καταναλωτή για άμεσο, ποιοτικό καφέ εν κινήσει.
Γιατί να μετασχηματίσω την επιχείρησή μου;
Κάθε επιχείρηση, είτε πουλάει υπηρεσία, είτε πουλάει προϊόν, υφίσταται αυτό που ονομάζεται κύκλος ζωής του προϊόντος. Ο κύκλος ζωής προϊόντος είναι η πορεία που διαγράφει ένα προϊόν στην πορεία του χρόνου στην αγορά, από την εισαγωγή του κι έπειτα. Τα στάδιά του είναι η Εισαγωγή, η Ανάπτυξη, η Ωριμότητα και η Πτώση. Κάθε στάδιο έχει συγκεκριμένο κύκλο εργασιών και συμβάλλει με συγκεκριμένο τρόπο στα συνολικά κέρδη.
Κάθε επιχείρηση φτάνει κάποια στιγμή μπροστά στο ερώτημα ή να μετασχηματίσει το προϊόν που πουλά ή να αντιμετωπίσει μειωμένες πωλήσεις και άρα μειωμένα κέρδη. Όμως ο σωστός μετασχηματισμός χρειάζεται και μερικά απαραίτητα εχέγγυα. Επίσης, η μετάβαση από ένα μεμονωμένο κατάστημα καφεστίασης, σε ένα σύστημα franchise “ξεκουράζει” από πονοκεφάλους όπως το μάρκετινγκ, η σωστή λειτουργία και τα αυξημένα κόστη. Ας δούμε τι προσφέρει το σύστημα franchise του KAFO για τον έμπειρο franchisee ή τον επαγγελματία της καφεστίασης που είναι αντιμέτωπος με τον αναγκαίο μετασχηματισμό για να δώσει νέα πνοή στην τοπική αγορά του:
- Αποδεδειγμένη και συστηματοποιημένη λειτουργία – Εξειδίκευση στον καφέ
- Πλήρη υποστήριξη στην ανακαίνιση και το άνοιγμα του καταστήματος
- Όφελος στο marketing από ένα αναδυόμενο brand
- Οικονομία κλίμακας και σταθερή τροφοδοσία από την εφοδιαστική αλυσίδα
- Συνολικά μικρότερο κόστος για τη μετάβαση, αφού σκοπός είναι η αμοιβαία επιτυχία
Πρόγραμμα 3 σημείων
Το πρόγραμμα μετασχηματισμού κόστους που λανσάρει η ομάδα του KAFO είναι μία διαδικασία 3 βημάτων.
Στο πρώτο βήμα γίνεται έρευνα στα υφιστάμενα σημεία που ζητούν να μετασχηματιστούν για να γνωρίζει ο franchisee ποια είναι τα στοιχεία διαφοροποίησης που πρέπει να αξιοποιήσει προκειμένου να έχει τα βέλτιστα οφέλη από τον μετασχηματισμό.
Το δεύτερο βήμα είναι οι χαμηλού κόστους και άμεσης εφαρμογής παρεμβάσεις. Αυτό σημαίνει ότι εξασφαλίζεται το μειωμένο συνολικό κόστος μετασχηματισμού μιας υφιστάμενης επιχείρησης σε KAFO, με αντίστοιχα μειωμένο χρόνο στον οποίο το κατάστημα θα ανακαινίζεται, ώστε να μη χάσει ο franchisee πολύτιμο χρόνο περιμένοντας την αλλαγή να υλοποιηθεί.
Τρίτο είναι η υποστήριξη πάνω στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του νέου δικτύου, για την ολοένα και μεγαλύτερη αποδοτικότητα του ανακαινισμένου σημείου.
Αναπτυξιακή στρατηγική σε μια απαιτητική αγορά
Η εμφάνιση και η αίσθηση των KAFO δημιουργήθηκε για να μεταδώσει το μήνυμα ότι πρόκειται για καταστήματα προσιτά, ελκυστικά και επιθυμητά από τους ανθρώπους που βρίσκονται σε διαρκή κίνηση, κάθε μέρα, μέσα στην πόλη. Ο συνδυασμός αυθεντικότητας και προσήλωσης στην αίσθηση ότι όλα συμβαίνουν τώρα, κάνουν το KAFO ένα original street café concept.
Επίσης, μέρος της αναπτυξιακής στρατηγικής του KAFO είναι η ευελιξία, με διαφορετικούς, προκαθορισμένους τύπους καταστημάτων και ομάδων προϊοντικού μείγματος έτσι ώστε να δίνεται βάθος στις κατηγορίες του μενού και την αρχιτεκτονική των τιμών, με βάση τα δεδομένα της κάθε περιοχής. Γιατί στη θέση και την αγορά που αναπτύσσεται το κάθε κατάστημα το κοινό έχει διαφορετικές προτεραιότητες και η ομάδα του KAFO τις έχει ήδη αφουγκραστεί!
Τα σημεία αυτά είναι που κάνουν το KAFO μια ιδανική πρόταση μετασχηματισμού σήμερα και βρίσκονται στο στάδιο ανάπτυξης εκείνο, που αντιστοιχεί σε μια ελκυστική, επενδυτική πρόταση με ολοκληρωμένο προφίλ.