Η Insurancemarket είναι ευρύτερα γνωστή ως το success story που αναπτύχθηκε ακολουθώντας το moto «Συγκρίνω, Επιλέγω, Κερδίζω». Σήμερα κατέχει τη θέση του leader στη σύγκριση υπηρεσιών με 1.500.000 χρήστες στην online πλατφόρμας της, τρεις πυλώνες κερδοφορίας και διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης ετησίως.
Τα phygital concept stores της iinsurancemarket.gr , τα οποία αναπτύσσονται μέσω franchising, εισάγουν έναν νέο τύπο εξειδικευμένου καταστήματος χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, σημείο αναφοράς για τον σύγχρονο καταναλωτή που αναζητά ολοκληρωμένες λύσεις.
Η online πλατφόρμα της Insurancemarket είναι το απόλυτο εργαλείο σύγκρισης στην αγορά της ασφάλισης, της ενέργειας και του banking. Επιπλέον, η Insurancemarket παρέχει στους franchisees της ένα δίκτυο ισχυρών συνεργατών, που περιλαμβάνει τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές ετιαρείες, παρόχους ενέργειας και τραπεζικά ιδρύματα.
Ο Στέφανος Φαλκονάκης, Digital & Marketing Director της insurancemarket.gr, μίλησε στο Franchise Success αναλυτικά για τα εργαλεία που παρέχει η εταιρεία του στους franchisees της.
To προσφέρει η Insurancemarket στην ελληνική αγορά;
H Insurancemarket είναι η εταιρεία που ψηφιοποίησε την ασφαλιστική αγορά. Πλέον μπορείς πολύ γρήγορα και εύκολα να συγκρίνεις περισσότερες από 25 ασφαλιστικές εταιρείες σε περίπου ένα με δύο λεπτά. Έτσι, ο καταναλωτής βρίσκει ένα προϊόν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του. Βέβαια, το market place που δημιουργήσαμε επεκτάθηκε γρήγορα και στην ενέργεια και στα χρηματοοικονομικά προϊόντα.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά κάνουν το concept να ξεχωρίζει;
Η διαφάνεια, η απλότητα των διαδικασιών και το μοναδικό customer journey. Επίσης, είμαστε πολύ δυνατοί στο aftersales κομμάτι. Έτσι, έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη τους και ουσιαστικά οι πελάτες μας «αφήνονται» στα χέρια μας.
Τα δεδομένα που προκύπτουν από την online συμπεριφορά των καταναλωτών μπορούν να αξιοποιηθούν στο phygital concept store;
Φυσικά. Τα δεδομένα που έχουν προκύψει από την δεκαετή πορεία της πλατφόρμας insurancemarket.gr μπορούν να αξιοποιηθούν για να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στον πελάτη. Τα data αυτών των πελατών χρησιμοποιούνται για να τμηματοποιηθεί το καταναλωτικό κοινό και να δημιουργηθούν προφίλ καταναλωτών στους οποίους αντιστοιχούν συγκεκριμένα προϊόντα. Προϊόντα δηλαδή που προτιμά o εκάστοτε πελάτης και είναι πιθανότερο τελικά να αγοράσει.
Ποιες είναι οι up-selling και cross-selling ευκαιρίες για τον franchisee;
Ο franchisee των phygital concept stores της iinsurancemarket.gr έχει στα χέρια του μία γκάμα προϊόντων, από τους πιο αξιόπιστους συνεργάτες της αγοράς, που δημιουργούν ευκαιρίες up-selling και cross-selling. Έχει παρατηρηθεί ότι οι καταναλωτές που κλείνουν το συμβόλαιο τους στο phygital store της insurancemarket.gr επιλέγουν μεγαλύτερης χρηματικής αξίας και διάρκειας προγράμματα. Επιπλέον, είναι το χέρι του franchisee της insurancemarket.gr να ανακαλύψει ποιες επιπλέον ανάγκες έχει ο εκάστοτε καταναλωτής στο κομμάτι της ασφάλισης, της ενέργειας ή των τραπεζικών προϊόντων για να του προσφέρει μία ολοκληρωμένη λύση που θα καλύπτει με value for money προτάσεις όχι μία αλλά πολλές ανάγκες του.
Μάθε εδώ περισσότερα για την πρόταση franchise της Insurancemarket.gr