Αρχική Νέα Η πολωνική αλυσίδα λιανικής Pepco συνεχίζει να καταγράφει αξιοσημείωτη ανάπτυξη το 2024
Η πολωνική αλυσίδα λιανικής Pepco συνεχίζει να καταγράφει αξιοσημείωτη ανάπτυξη το 2024

Η πολωνική αλυσίδα λιανικής Pepco συνεχίζει να καταγράφει αξιοσημείωτη ανάπτυξη το 2024

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Η πολωνική αλυσίδα λιανικής Pepco συνεχίζει να καταγράφει αξιοσημείωτη ανάπτυξη το 2024, διατηρώντας πλέον δίκτυο 33 καταστημάτων στην Ελλάδα. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 10% το εννεάμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, φτάνοντας τα 4,68 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η ταχύτατη επέκταση του δικτύου καταστημάτων της Pepco στην Ευρώπη συνέβαλε στη συνολική αύξηση των πωλήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8% το τρίτο τρίμηνο, ανερχόμενες σε 1,48 δισεκατομμύρια ευρώ. Παρ’ όλα αυτά, σε επίπεδο like-for-like, ο τζίρος του ομίλου μειώθηκε, καταδεικνύοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το λιανεμπόριο στην Ευρώπη.

Ο όμιλος Pepco άνοιξε συνολικά 326 νέα καταστήματα κατά το εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης, με 37 εξ αυτών να ανοίγουν το τρίτο τρίμηνο. Αναμένεται ότι μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους τα νέα σημεία θα ανέλθουν σε 400 πανευρωπαϊκά. Ωστόσο, εξαιρουμένων των νέων σημείων, οι πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά κατά 4,3% για τον όμιλο και κατά 2,7% για την αλυσίδα Pepco το τρίτο τρίμηνο. Η αρνητική ποσοστιαία μεταβολή για τις αλυσίδες Poundland και Dealz ήταν 6,9% και 7,3%, αντίστοιχα.

Η Pepco αναμένει επίσης βελτίωση των μικτών περιθωρίων κέρδους κατά τη διάρκεια της νέας χρήσης, καθώς μειώνεται ο πληθωρισμός των εισροών κόστους.

Παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η Pepco διατηρεί την πρόβλεψή της για κέρδη EBITDA ύψους 900 εκατομμυρίων ευρώ στο τέλος της τρέχουσας χρήσης, αυξημένα κατά 20% σε σχέση με πέρυσι. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην εξομάλυνση των παραδόσεων εμπορευμάτων λόγω των προβλημάτων στην Ερυθρά Θάλασσα και στην αξιοποίηση εναλλακτικών διαδρομών μεταφοράς, για να διασφαλίσει την επάρκεια εμπορευμάτων χωρίς αυξημένα λειτουργικά κόστη.

Η Pepco αναμένει επίσης βελτίωση των μικτών περιθωρίων κέρδους κατά τη διάρκεια της νέας χρήσης, καθώς μειώνεται ο πληθωρισμός των εισροών κόστους. Με ένα ισχυρό ισολογισμό και ανθεκτικές ταμειακές ροές, η εταιρεία παραμένει σε καλή θέση για να συνεχίσει την επιτυχία της σε όλη την Ευρώπη, με στόχο την αύξηση των εσόδων και τη βελτίωση της κερδοφορίας της.

Εν κατακλείδι, η Pepco συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά, επεκτείνοντας το δίκτυό της και βελτιώνοντας την αποδοτικότητά της, παρά τις προκλήσεις στην αγορά. Η στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει μια πιο στοχευμένη προσέγγιση στην ανάπτυξη, με έμφαση στη βελτίωση της κερδοφορίας και των ταμειακών ροών, ενώ παράλληλα διατηρεί υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και προσιτές τιμές για τους καταναλωτές.

Επηρεάζοντας τους «παίκτες» της λιανικής

Η είσοδος της Pepco στην ελληνική αγορά έχει επιφέρει σημαντικές επιπτώσεις στον τομέα του λιανεμπορίου, ιδιαίτερα στην κατηγορία ένδυσης και ειδών σπιτιού. Με την επέκταση της εταιρείας και το άνοιγμα 33 καταστημάτων στην Ελλάδα, η Pepco έχει αναγκάσει τους υφιστάμενους παίκτες της αγοράς να προσαρμόσουν τις τιμές και τις προσφορές τους για να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η στρατηγική της Pepco επικεντρώνεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: αύξηση εσόδων, ενίσχυση του χαρτοφυλακίου καταστημάτων, βελτίωση της αποδοτικότητας κόστους και βελτιστοποίηση της προσφοράς προς τους πελάτες. Αυτή η στρατηγική, σε συνδυασμό με την πρόταση αξίας που προσφέρει η εταιρεία στους καταναλωτές, την έχει καταστήσει έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς παίκτες στην ευρωπαϊκή αγορά λιανεμπορίου.

Η Pepco χρησιμοποιεί ένα μοναδικό μοντέλο άμεσης προμήθειας που επιτρέπει την μείωση του κόστους και την βελτίωση των περιθωρίων κέρδους. Με τη διαχείριση ολόκληρης της αλυσίδας παραγωγής εντός του ομίλου, η Pepco έχει υψηλό βαθμό ελέγχου και ευελιξίας στην προμήθεια προϊόντων. Αυτό της επιτρέπει να προσφέρει στους καταναλωτές της ποιοτικά προϊόντα σε χαμηλές τιμές.

Η στρατηγική της εταιρείας για βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας και η εστίαση στη βιωσιμότητα την καθιστούν μία από τις πιο ανταγωνιστικές και καινοτόμες αλυσίδες λιανεμπορίου στην Ευρώπη.

Ο Andy Bond, Executive Chair της Pepco Group, σχολίασε τα αποτελέσματα της εταιρείας: «Συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε τη στρατηγική μας για πιο «μετρημένη» ανάπτυξη –κάνοντας λιγότερα για να επιτύχουμε περισσότερα– με μεγαλύτερη έμφαση στη βελτίωση της κερδοφορίας. Η βελτιωμένη πορεία των μικτών περιθωρίων που αναφέραμε στα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου συνεχίστηκε δυναμικά και στο τρίτο τρίμηνο, και οι πειθαρχημένες κεφαλαιακές επενδύσεις οδηγούν σε ισχυρή δημιουργία ταμειακών ροών».

Η Pepco έχει επίσης δεσμευτεί στη χρήση φυσικών πόρων με υπευθυνότητα, την ελαχιστοποίηση των αποβλήτων και την αύξηση της χρήσης βιώσιμων και ανακυκλώσιμων υλικών συσκευασίας. Η εταιρεία εισάγει νέες βιώσιμες σειρές προϊόντων, όπως η σειρά ‘Pepco is Green’, που αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή της για περιβαλλοντική υπευθυνότητα

Συνοψίζοντας, η Pepco επηρεάζει το τοπίο του ελληνικού λιανεμπορίου με την παρουσία της, προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές και δημιουργώντας ανταγωνισμό που ωφελεί τους καταναλωτές. Η στρατηγική της εταιρείας για βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας και η εστίαση στη βιωσιμότητα την καθιστούν μία από τις πιο ανταγωνιστικές και καινοτόμες αλυσίδες λιανεμπορίου στην Ευρώπη.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ