Η στόχευση της MEDIA STROM στην επαγγελματική αγορά στρωμάτων αποδίδει, καθώς η ζήτηση αυξάνεται λόγω του τουρισμού, που παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη. Αισιοδοξία για θετικές επιδόσεις το 2023 αλλά και το 2024 επικρατεί στο επιτελείο της εταιρείας-ηγέτη στη βιομηχανία στρωμάτων και προϊόντων για τον ύπνο. H δραστηριότητα της επιχειρηματικής οικογένειας Νιάρχου φαίνεται να βρίσκεται κοντά στον στόχο της για τζίρο 30 εκατ. ευρώ το 2023, αν και μένει να επιβεβαιωθεί αν θα ξεπεράσει τον πήχη για τα EBITDA, στα 7,3 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον ισολογισμό που ανακοίνωσε προ ημερών, το 2022 οι πωλήσεις της ξεπέρασαν τα 26,5 εκατ. ευρώ, με αύξηση 14% συγκριτικά με το 2021, αν και τα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 5,7 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 9%. Όσον αφορά τα καταστήματα στο δίκτυο λιανικής, η Αθηναϊκή Στρωματοποιία διαθέτει 34 ιδιόκτητα καταστήματα με το σήμα MEDIA STROM, 66 καταστήματα shop-in-shop και 23 καταστήματα franchise.
Το πενταετές πλάνο και η επιχορήγηση 5,23 εκατ. ευρώ
Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει ενταχθεί σε πενταετές επενδυτικό σχέδιο, το οποίο έχει ολοκληρωθεί και αναμένεται ο έλεγχος του αρμόδιου φορέα. Αυτό περιλαμβάνει την ενίσχυση του επενδυτικού της σχεδίου με επίκεντρο τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση της μονάδας παραγωγής στρωμάτων και παραγωγής νέων διαφοροποιημένων προϊόντων. Μάλιστα, η ολοκλήρωση του ελέγχου του επενδυτικού πλάνου από την αρμόδια Αρχή αναμενόταν εντός του 2020, ωστόσο έχει παραταθεί έως τη 1.4.2024.
Η MEDIA STROM δίπλα στον νέο συνεργάτη
Ο υποψήφιος franchisee της MEDIA STROM απευθύνεται σε μια πολύ σημαντική αγορά που ξεπερνά τα 500 εκατομμύρια, ενώ παράλληλα λαμβάνει 360° υποστήριξη στον σχεδιασμό, στις πωλήσεις και στη διαφήμιση. Ειδικότερα, η MEDIA STROM παρέχει στον νέο συνεργάτη, μεταξύ άλλων, βοήθεια στην εξεύρεση και εκπαίδευση του κατάλληλου προσωπικού, συνεχή υποστήριξη και ενημέρωση, τον καθοδηγεί στην επιλογή του πλέον αξιοποιήσιμου σημείου για τη λειτουργία του καταστήματος και του προσφέρει αναλυτικά σχέδια και συμβουλές για την κατασκευή του. Ο franchisee έχει τη δυνατότητα να επενδύσει σε μια εταιρεία-ηγέτη για περισσότερα από 55 χρόνια στον κλάδο της, η οποία είναι Νο. 1 σε πωλήσεις, με τζίρο τουλάχιστον διπλάσιο από τη δεύτερη εταιρεία στρωμάτων.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2023 ανέδειξαν τη MEDIA STROM ως GOLD WINNER DRIVING GROWTH AND INNOVATION, αναγνωρίζοντας την εξαιρετική συνεισφορά της στο franchising, καθώς και τη συμβολή της στην ελληνική οικονομία συνολικά.