Η εποχή που βλέπαμε στις ταινίες και φαινόταν μακρινή, είναι πλέον το σήμερα. Η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο γενναιόδωρη μαζί μας, φέρνοντας το πρώτο ρομποτικό σούπερ μάρκετ, στη Νέα Σμύρνη.
Το κατάστημα της Νέας Σμύρνης είναι εταιρικό, ενώ το μοντέλο ανάπτυξης θα βασιστεί στο franchise. Σύμφωνα με τον κύριο Καραβασίλη ο μέσος χρόνος απόσβεσης της επένδυσης ανέρχεται στα τρία χρόνια, ενώ ο χώρος που απαιτείται είναι 50 τετραγωνικά με άνοιγμα στην πρόσοψη περί τα 5 μέτρα. Στον τομέα των logistics και της προμήθειας των προϊόντων υφίσταται συνεργασία με μεγάλο όμιλο σούπερ μάρκετ που έχει δραστηριότητα και στη χονδρική.
Με στόχο να προσελκύσει καταναλωτές νεαρότερων ηλικιών το i-mall Micro Market, λειτουργεί 24 ώρες τη μέρα και διαθέτει 3.000 προϊόντα και 300 διαθέσιμους κωδικούς, ενώ παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα να φορτίσουν το κινητό τους και να έχουν πρόσβαση στο διαθέσιμο ελεύθερο Wi-Fi.
“Αυτό που κάναμε ήταν να διερευνήσουμε τις καταναλωτικές συμπεριφορές. Επιδίωξή μας ήταν να εξυπηρετήσουμε τις ηλικίες από 12 ετών και άνω, οι οποίες εντάσσονται στις ηλικιακές ομάδες Gen Z και Alpha και συχνάζουν σε εξωτερικούς χώρους όπως είναι πάρκα και πλατείες, ενώ επισκέπτονται open space φυσικά καταστήματα. Επί της ουσίας η αγορά έχει παραμείνει σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο λειτουργίας, αφήνοντας σε πολλές των περιπτώσεων εκτός τις συγκεκριμένες ηλικίες”, επισημαίνει ο κ. Καραβασίλης.
Οι πληρωμές γίνονται μέσω κάρτας και ηλεκτρονικών πορτοφολιών, ενώ τις επόμενες 15 ημέρες αναμένεται να γίνει διαθέσιμη στο κοινό και η mobile εφαρμογή, όπου με Qrcode που θα λαμβάνει ο καταναλωτής στο κινητό του, όσο βρίσκεται καθοδόν προς το κατάστημα, θα μπορεί να παραλαμβάνει άμεσα την παραγγελία του.
Το σύστημα πληρωμών δημιουργήθηκε από τη Warply σε συνεργασία με την Cardlink, με χρήση νέας γενιάς self-service POS στους αυτόματους πωλητές των καταστημάτων για συναλλαγές με τη χρήση κάρτας και wallet. Η εταιρεία συνεργάζεται επίσης με την Skroutz και στον χώρο φιλοξενείται pick up point, σε 24ωρη βάση χωρίς χρονικούς περιορισμούς.
Οι τιμές των προϊόντων όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του πρώτου καταστήματος, ο κ. Γιώργος Φασουλάκης, εμπορικός διευθυντής της i-mall Micro Market, είναι οι χαμηλότερες στη μικρή λιανική, καθώς οι κεντρικές συμφωνίες που έχουν γίνει με τις εταιρείες, αλλά και το χαμηλό κόστος λειτουργίας των καταστημάτων μπορούν να διασφαλίσουν ανταγωνιστικές τιμές.
Tο σύνολο της λειτουργίας είναι πλήρως ψηφιοποιημένο, με αποτέλεσμα το σύνολο των προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιείται, να είναι προσωποποιημένο ανάλογα με τον πελάτη και τα προϊόντα που συνήθως αυτός καταναλώνει.