Η Coffee Berry κατέκτησε τον τίτλο “Awarded Superbrand Greece’s Choice 2024”, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως μία από τις κορυφαίες ελληνικές επωνυμίες. Η διάκριση ανακοινώθηκε στην τελετή απονομής των Superbrands, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία καταξιωμένων προσωπικοτήτων από τον επιχειρηματικό κόσμο.
Ο διεθνής θεσμός Superbrands τιμά τα πιο εμβληματικά brands σε κάθε χώρα, και η Coffee Berry ξεχώρισε για την ισχυρή εταιρική ταυτότητα, τη δυναμική παρουσία της στην αγορά καφέ, και την ποιότητα των προϊόντων της. Η επιλογή της έγινε από το Συμβούλιο Ειδικών του Superbrands και μέσα από ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα, βασισμένη σε κριτήρια όπως η αναγνωρισιμότητα, η αξιοπιστία, η διαφοροποίηση, η ποιότητα και η εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Αυτή η διάκριση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Coffee Berry να προσφέρει υψηλής ποιότητας εμπειρίες στους καταναλωτές, συνδυάζοντας εξαιρετικά προϊόντα με υπεύθυνες πρακτικές που στηρίζουν την κοινωνία και το περιβάλλον. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι το μοναδικό brand καφέ που διακρίθηκε φέτος.
Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Coffee Berry, κ. Νίκος Χατζηγεωργίου:
«Αυτό το βραβείο αποτελεί μια αναγνώριση της προσπάθειας που γίνεται καθημερινά, τόσο από την εταιρεία όσο και από τους συνεργάτες, με τελικό αποδέκτη τον καταναλωτή.»
Συνεχείς διακρίσεις
Η παραπάνω διάκριση ήρθε ως συνέχεια των άλλων βραβεύσεων του δίκτυου franchise Coffee Berry, όπως το βραβείο International Adaptive Strategy στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS
Το Coffee Berry, εφαρμόζοντας καινοτόμες πρακτικές, πέτυχε ταχεία και αποτελεσματική διείσδυση σε διεθνείς αγορές, επενδύοντας σε μια συγκροτημένη στρατηγική ανάπτυξης και συγχρόνως στήριξε ουσιαστικά τους συνεργάτες του δικτύου. Οι πρακτικές αυτές περιλαμβάνουν:
• Ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της αυριανής ημέρας.
• Ένα συγκροτημένο concept ικανό να διεισδύσει σε πολλαπλές αγορές, επανακαθορίζοντας τα standards της κατηγορίας.
• Αποδεδειγμένη ικανότητα υποστήριξης των νέων franchisees, σε όλες τις πτυχές των επιχειρηματικών λειτουργιών.
• Συνεπή στρατηγική προώθησης.
• Με καινοτόμο κι ευέλικτο concept, ανέπτυξε ένα οργανωμένο πλάνο δράσης ώστε να επιτύχει υψηλή αποδοχή από διαφορετικές αγορές και κουλτούρες.