Η Cafe Barbera έκανε το ντεμπούτο της στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2023 με ένα μικρού μεγέθους κατάστημα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και αυτή τη στιγμή διαθέτει τρία εταιρικά καταστήματα στην πόλη. Στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει τα 100 καταστήματα έως το 2030, στην νοτιοανατολική Ευρώπη, συνδυάζοντας εταιρικά καταστήματα και franchise.
Η Ιστορία της Cafe Barbera franchise και τα σχέδιά της για Ελλάδα και Εξωτερικό
Η αλυσίδα Cafe Barbera 1870, με έδρα τη Νότια Ιταλία, έχει ιστορία 150 ετών και δραστηριοποιείται σε πάνω από 45 χώρες παγκοσμίως στο κομμάτι του retail. Η ανάπτυξη του franchise ξεκίνησε από το Ντουμπάι και σήμερα αριθμεί 56 καταστήματα σε 23 χώρες, κυρίως στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική (MENA), με παρουσία σε χώρες όπως η Γκάνα, η Σαουδική Αραβία, η Ιορδανία, οι Φιλιππίνες, η Μαλαισία, η Ινδονησία, το Ιράκ και η Αίγυπτος.
Για την παρουσία του Cafe Barbera Έλιο Μπαρμπέρα στην Ελλάδα ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Έλιο Μπαρμπέρα δήλωσε στο World Coffee Portal ότι: «Η ελληνική αγορά καφέ αποτελεί μια σημαντική, ανεκμετάλλευτη ευκαιρία για μια ιταλική αλυσίδα καφέ με πλούσια παράδοση, προσφέροντας μια μοναδική και αυθεντική εμπειρία σε ένα ανταγωνιστικό τοπίο που κυριαρχείται από εγχώρια brands. Η φιλοσοφία μας συνδυάζει την παραδοσιακή ιταλική κουλτούρα καφέ με αγαπημένα ελληνικά ροφήματα, όπως ο Freddo Espresso, προσφέροντας μια ποικιλία που καλύπτει όλα τα γούστα».
Αντίστοιχα στην Ελλάδα ο Director Of Operations της “Cafe Barbera – the Italian Coffee House”, Παναγιώτης Καλαντζής δήλωσε στο Money Review ότι: «Ιδανικά θα θέλαμε την ανάπτυξη του franchise στην Ελλάδα με corporate stores (ο στόχος είναι 10 αρχικά) αλλά και με franchisees»
Σε διεθνές επίπεδο η αλυσίδα έχει επίσης συνάψει συμφωνίες για την έναρξη λειτουργίας καταστημάτων στη Ρουμανία, τον Μαυρίκιο, στο Μπαγκλαντές και τη Μαλαισία.
Το Νέο Concept καταστημάτων Cafe Barbera
Μέχρι σήμερα, η Cafe Barbera προσανατολιζόταν σε καταστήματα άνω των 200 τετραγωνικών μέτρων με πλήρη κουζίνα. Ωστόσο, όπως εξηγεί ο Παναγιώτης Καλαντζής, «το concept αυτό είναι δύσκολο να αναπτυχθεί σε ορισμένες χώρες, κυρίως ευρωπαϊκές, λόγω της φύσης των επισκεπτών. Έτσι, προέκυψε η ανάγκη δημιουργίας ενός μικρότερου concept που να διατηρεί τη φιλοσοφία του καλού ιταλικού καφέ».
Το νέο concept, που αποκαλύφθηκε τον Απρίλιο του 2023, στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας της Cafe Barbera σε τοποθεσίες με μεγάλη κυκλοφορία κόσμου, όπως:
- Εμπορικά κέντρα
- Πανεπιστήμια
- Περιοχές με γραφεία
- Κτίρια εμπορικής χρήσης
- Αεροδρόμια
- Σταθμοί Μετρό