Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε την συνέχεια της στρατηγικής της ανάπτυξης , με έμφαση στη βιώσιμη επιχειρηματικότητα και την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας. Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023 αναδεικνύουν τη συνέχιση του στρατηγικού σχεδίου μετασχηματισμού της εταιρείας, με στόχο την περαιτέρω εδραίωση της στην αγορά. Παρά την ελαφρά μείωση στα λειτουργικά κέρδη, η εταιρεία διατήρησε σταθερές πωλήσεις, φτάνοντας τα 1,97 δις ευρώ. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 29 εκατ. ευρώ, ενώ τα EBITDA έφτασαν τα 132 εκατ., επιβεβαιώνοντας την σταθερότητα στην απόδοση.
Η συνεισφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος στην ελληνική οικονομία είναι επίσης σημαντική, με επενδύσεις ύψους 57 εκατ. ευρώ και συνολικές εισφορές 172 εκατ. ευρώ το 2023. Σημαντική είναι και η έμφαση στην ανάπτυξη του δικτύου franchise της, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο στην Ελλάδα, με 292 καταστήματα. Το 2023 η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία 30 νέων franchise καταστημάτων και σχεδιάζει να προσθέσει 48 ακόμη μέσα στο 2024. Το μοντέλο franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζει τη μεσαία επιχειρηματικότητα, προσφέροντας ευκαιρίες ανάπτυξης σε τοπικούς επιχειρηματίες. Παράλληλα, το δίκτυο αυτό συμβάλλει στη δημιουργία 2.000 θέσεων εργασίας. Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΒ Βασιλόπουλος προωθεί τη βιώσιμη ανάπτυξη και ενισχύει την παρουσία της σε όλη την Ελλάδα, στηρίζοντας την τοπική οικονομία και τις κοινωνίες.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύει στη Βιώσιμη Ανάπτυξη και στην υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας
Η ΑΒ Βασιλόπουλος επικεντρώνεται και στην ενίσχυση της τοπικής παραγωγής, υποστηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς και προωθώντας προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας υψηλής ποιότητας. Επιπλέον, συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και των υπηρεσιών ταχείας παράδοσης, μέσω του κέντρου διανομής AB Home Shop Center, το οποίο εξυπηρετεί την Αττική.
Ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, δήλωσε: «Είμαστε σε πορεία μετάβασης και μετασχηματισμού που οδηγεί στην επόμενη μέρα της ΑΒ Βασιλόπουλος: Βιώσιμη ανάπτυξη, λειτουργική αποδοτικότητα, προϊόντα και υπηρεσίες που συνδυάζουν υψηλή ποιότητα και προσιτή τιμή, διεύρυνση του δικτύου μας, ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας, κι όλα αυτά, πάντα με τον άνθρωπο στο επίκεντρο και με σεβασμό στο περιβάλλον. Πιστεύουμε στη δύναμη της ΑΒ Βασιλόπουλος και στοχεύουμε πάντα στο καλύτερο για όλους».
Απονομή GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 στο δίκτυο ΑΒ Βασιλόπουλος
Το δίκτυο ΑΒ Βασιλόπουλος βραβεύτηκε με το GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 από τα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS, αναγνωρίζοντας τη σημαντική συμβολή του στον τομέα του franchising και γενικότερα στην ελληνική οικονομία.
Σε μια περίοδο συνεχών αλλαγών και αυξημένων προκλήσεων για την κερδοφορία των franchisees και των δικτύων, το franchise σύστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκε για την πολυδιάστατη, καινοτόμο και εξωστρεφή στρατηγική marketing που ανέπτυξε. Τα κύρια χαρακτηριστικά της περιλαμβάνουν:
- Ηγεσία στην ανάπτυξη προγραμμάτων και ενεργειών που ευθυγραμμίζονται με τις σύγχρονες τάσεις και αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά.
- Δυναμική εξωστρέφεια και συνέπεια στην εφαρμογή στρατηγικών προβολής μέσω ποικίλων καναλιών.
- Γρήγορη προσαρμογή στις αλλαγές, αξιοποίηση της τεχνολογίας και δημιουργία νέων καναλιών με στόχο την εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
- Ανάπτυξη εργαλείων για τη βελτίωση της κερδοφορίας των franchisees.
Η διάκριση αυτή υπογραμμίζει την αφοσίωση της ΑΒ Βασιλόπουλος στην ενίσχυση του brand της, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας, της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της ευημερίας των franchisees.