Πρόκειται για το ζαχαρωτό δάσος του franchising. Ο λόγος φυσικά για τα Hans & Gretel, τα καταστήματα που προσαρμόζονται σε μικρά ή μεγαλύτερα «καζάνια» παιδικότητας και παρασκευάζουν καθημερινά δεκάδες λιχουδιές από όλον τον κόσμο.
Διαθέτοντας μικρούς και μεγαλύτερους τύπους καταστημάτων, τα Hans & Gretel προσαρμόζονται στις μοναδικές ανάγκες κάθε περιοχής, κρατώντας σταθερές τις νότες μαγείας, το χρώμα και την ιδιαιτερότητά τους όλο τον χρόνο! Αποτελούν με αυτόν τον τρόπο, καθημερινό προορισμό για μικρούς και μεγάλους, που θέλουν να δοκιμάσουν την αγαπημένη τους λιχουδιά και να πλοηγηθούν στον κόσμο του παραμυθιού.
Bubblewaffle που γίνεται χωνάκι «γεμιστό», το διάσημο μαλλί της γριάς με παγωτό, η φανταχτερή γρανίτα, τα πολύχρωμα ζαχαρωτά και τα απίθανα chimneycakes είναι κάποιες από τις λαχταριστές επιλογές της ευρείας γκάμας προϊόντων που προσφέρονται στην «παραμυθοχώρα».
Προϊοντικό μείγμα για κάθε εποχή…
Κάθε επιλογή της ομάδας Hans & Gretel γίνεται προσεκτικά και οργανωμένα. Το ίδιο κι η επιλογή του προϊοντικού μείγματος, που γίνεται έτσι, ώστε:
- Να παρέχει πολλαπλές “συνταγές” και λύσεις στον επισκέπτη, που επενδύονται με πρωτότυπο packaging και story που βασίζεται σε κατοχυρωμένες φιγούρες
- Να διαμορφώνεται έτσι ώστε να προβάλλονται προϊόντα ανάλογα με εορταστικές περιόδους (Χριστούγεννα, Πάσχα, Halloween) ή την εποχή
- Να προσελκύονται επισκέπτες στο κατάστημα σε όλες τις ζώνες της ημέρας
- Να εμπλουτίζεται σταδιακά ο κατάλογος με νέες παραμυθένιες γεύσεις και να μπορεί να αναπαράγει ιστορίες και να εξελίσσεται ώστε οι πελάτες να είναι πάντα σε «εγρήγορση», με έντονο ενδιαφέρον
Με αυτόν τον τρόπο, τα Hans & Gretel εξασφαλίζουν υψηλές πωλήσεις και κέρδη όλο τον χρόνο. Γιατί τα καταστήματα αποτελούν τον προορισμό μικρών και μεγάλων, που έρχονται να απολαύσουν λιχουδιές, να δουν από κοντά τους αγαπημένους τους ήρωες και να δημιουργήσουν ή να αναβιώσουν αναμνήσεις με άρωμα παιδικότητας.