To Hans & Gretel , το παραμυθένιο εργοστάσιο αναμνήσεων με τα 17 μαγικά σημεία σε Ελλάδα και εξωτερικό, φέρνει την μαγεία του στο σπίτι σου. Η νέα συνθήκη που όλοι βιώνουμε μας κάνει πιο έντονη την ανάγκη για μια γλυκεία νότα στην καθημερινότητα μας.
Απαντώντας στην ανάγκη μας αυτή, το Hans & Gretel μέσω της υπηρεσίας e-food, μας δίνει τη δυνατότητα να γευτούμε τις λαχταριστές δημιουργίες του στον καναπέ μάς. Δημιουργίες που μας δίνουν χαρά και μας ξυπνούν τις πιο χαρούμενες αναμνήσεις. Αυτό δηλαδή που έχουμε όλοι ανάγκη αυτή την περίοδο.
Το μαγικό ξόρκι για το επιτυχημένο franchise
Πώς η παραμυθένια εμπειρία διαχέεται σαν μαγική χρυσόσκονη, σε κάθε κατάστημα της αλυσίδας; Με τις οργανωμένες δομές του δικτύου! Οι τυποποιημένες διαδικασίες και τα συστήματα υποστήριξης αποτελούν βασικά στοιχεία επιτυχίας. Ακόμη κι αν ο νέος συνεργάτης δεν διαθέτει εμπειρία στον χώρο της εστίασης, συνεχίζει να χαμογελά, με δεδομένο ότι οι συνταγές είναι απλές στην παρασκευής τους, ενώ κοινά υλικά μπορούν να συνθέσουν αμέτρητους συνδυασμούς από λιχουδιές. Τι σημαίνει αυτό; Χαμηλό food cost και μεγιστοποίηση των κερδών του franchisee!
Παρέχοντας πλήρη καθοδήγηση στον συνεργάτη για την εύρεση της κατάλληλης τοποθεσίας και με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ο νέος franchisee μπορεί να μπει στην παραμυθένια ομάδα εντός 2 μηνών. Αρκεί ένα μόνο πράγμα… Να είναι “hungry for profits”!
Νέα επιχειρηματική πρόταση από το Hans & Gretel
Το πιο… παραμυθένιο franchise της ελληνικής αγοράς, το Hans & Gretel, παρουσιάζει μία νέα επιχειρηματική πρόταση. Ανταποκρινόμενο στις νέες ανάγκες και τη ζήτηση της αγοράς, λανσάρει ένα νέο format καταστήματος το οποίο μπορεί να στεγαστεί σε ακίνητα 30-50 τ.μ., με την αρχική επένδυση να ξεκινά από τα 70.000 ευρώ.
Σχεδιάστηκε για να αξιοποιήσει τη δυναμική δρόμων υψηλής εμπορικότητας με χαμηλότερα λειτουργικά κόστη και μικρότερες ανάγκες σε προσωπικό. Επιπροσθέτως, το νέο format του Hans & Gretel μπορεί να λειτουργήσει πολύ αποτελεσματικά σε επιλεγμένες περιφερειακές περιοχές, αποτελώντας μέρος της καθημερινής διαδρομής και συνήθεια του καταναλωτικού κοινού, εξυπηρετώντας κυρίως με take-away.