Η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ παγκοσμίως, η Starbucks, με 28.000 καταστήματα σε 75 χώρες, αναμένει ότι η Ινδία θα βρίσκεται ανάμεσα στις 5 καλύτερες αγορές με τις υψηλότερες αποδόσεις για τα επόμενα χρόνια.
Πολλοί ειδικοί πιστεύουν ότι η εταιρεία ενδέχεται να μην είναι σε θέση να διατηρήσει τις υψηλές πωλήσεις της, καθώς ανοίγει τα καταστήματά της σε προάστια και πόλεις όπου οι περισσότεροι καταναλωτές μπορεί να βρουν τα Starbucks αρκετά ακριβά.
Παρόλα αυτά, η είσοδός της στην Ινδία τον Οκτώβριο του 2012, στέφθηκε με επιτυχία, καθώς η Starbucks σημείωσε την ταχύτερη ανάπτυξη των καταστημάτων της ακόμα και από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας της.
Η διεθνής αλυσίδα δήλωσε ότι θα εισέλθει στην Καλκούτα στις αρχές του επόμενου έτους και σχεδιάζει να ανοίξει τρία νέα καταστήματα, ενώ μελλοντικά θα αξιολογήσει και την ανάπτυξη σε άλλες πόλεις.