Τo Gellissimo Biscoto αποτελεί τον απόλυτο προορισμό, για σύγχρονο και νόστιμο φαγητό στην πιο διασκεδαστική μορφή του. Αφορά μια ολοκληρωμένη πρόταση, με την επιτυχία του concept να δημιουργεί ευκαιρίες συνεργασίες για τους επιχειρηματίες που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο της εστίασης.
Για το concept, καθώς και την ανάδειξη του στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον, ο συνιδρυτής του Gellissimo Biscoto, Σωτήρης Τούμπας, μας εξηγεί: «Η ζεστασιά, η φιλοξενία και φυσικά οι γεύσεις μας είναι αυτά που κάνουν τον κόσμο να προτιμά το κατάστημά μας. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε τους πελάτες μας ξανά και ξανά. Έχοντας πάρει πολύ σοβαρά την ανάγκη του κοινού, κρατάμε ακέραιη τόσο την ποιότητα των προϊόντων μας όσο και την εξυπηρέτηση και τη φιλοξενία μας».
Το Gellissimo Biscoto αποτελεί μια επικερδή πρόταση στην κατηγορία της εστίασης. Όπως αναφέρει και ο κ. Τούμπας «ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες που έχει ο επιχειρηματίας, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στο τρέχον περιβάλλον. Ο franchisee εισέρχεται σε μια κοινότητα, αξιοποιώντας ένα brand που διασφαλίζει τη διείσδυση στο δυναμικό κοινό ενώ ταυτόχρονα έχει πολλαπλές πηγές πωλήσεων σε μια ευέλικτη δομή, με χαμηλά λειτουργικά έξοδα».
Κερδίζει το στοίχημα στις τουριστικές αγορές
Το Gellissimo Biscoto αφορά ένα all day κατάστημα, με έμφαση στο παγωτό, που συμπληρώνεται από ένα πλούσιο μενού με επιλογές για brunch και κυρίως γεύμα. Το ευρύ προϊοντικό μείγμα συγκεντρώνει όλες τις ανάγκες των καταναλωτών, αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου και τη κερδοφορία. Πρόκειται για ένα concept που προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες τις ελληνικής αγοράς, ενώ αποτελεί ιδανική επιλογή για τις τουριστικές αγορές.
Χαρακτηριστικό είναι, άλλωστε, το παράδειγμα σχετικά με το άνοιγμα του καταστήματος στη Νέα Καλλικράτεια της Χαλκιδικής. Το Gellissimo επεκτάθηκε σε μια αμιγώς τουριστική περιοχή, υλοποιώντας τον μετασχηματισμό της τότε υπάρχουσας επιχείρησης σε μόλις τρεις εβδομάδες, ενώ εξακολουθούσε να παραμένει σε πλήρη λειτουργία. Η μετατροπή του καταστήματος πραγματοποιήθηκε εντός της σεζόν, με χαμηλότερη επένδυση και αξιοποιώντας τα στοιχεία του concept που επέτρεψαν την άμεση είσοδο της επιχείρησης στην τουριστική αγορά.