H ομάδα διοίκησης του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE γνωρίζει πως το κλειδί της επιτυχίας είναι η ευημερία όλων των μελών της αλυσίδας. Για αυτό και παρέχει στους franchisees πολλαπλά εργαλεία που τους βοηθούν να έχουν κέρδη τους επόμενους μήνες, βγαίνοντας αλώβητοι από την κρίση που δημιούργησε ο COVID-19.
H συνεργασία της κας Ελευθερίας Σάλα με την INKAT A.E. ξεκίνησε πριν πολλά χρόνια, καθώς διαθέτει ήδη δύο μίνι μάρκετ. Σίγουρη για την επιλογή της, αποφάσισε να λειτουργήσει το δικό της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE, καθώς έβρισκε ελκυστική την ιδέα να διαθέτει 5 καταστήματα σε 1. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Πως αν μία κατηγορία προϊόντων παρουσιάσει μειωμένα έσοδα λόγω συνθηκών, θα συμπληρωθεί από κάποια άλλη.
«Στο KIOSKY’S CONVENIENCE STORE ο πρωινός καφές και το σνακ μπορούν εύκολα να συμπληρωθούν από τα πρώτα ημερήσια ψώνια, όπως είναι οι αγορές για το σπίτι και τα καπνικά. Επί τη ευκαιρία, ο πελάτης μπορεί να πληρώσει τους λογαριασμούς του ή να παραλάβει μια παραγγελία, μιας και το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE λειτουργεί και ως service point. Ό,τι χρειάζονται το βρίσκουν σε εμάς», μας εξηγεί η κα Σάλα.
Τι είδους υποστήριξη και εκπαίδευση έχετε λάβει από την αρχή της συνεργασίας σας έως σήμερα;
Αν και διαθέτω εμπειρία στη μικρή λιανική, για εμένα, το κομμάτι του καφέ ήταν κάτι καινούριο. Μέσω της εταιρείας και εγώ αλλά και το προσωπικό μου παρακολουθήσαμε σεμινάρια για την παρασκευή του καφέ, ώστε να γνωρίζω κάθε πτυχή της λειτουργίας του νέου μου καταστήματος. Ουσιαστικά, για αυτό και επέλεξα το franchising ως μέθοδο συνεργασίας. Γιατί γνώριζα πως θα έχω στο πλευρό μου την INKAT A.E. και πως θα με προετοιμάσει ανάλογα, ώστε να μπορώ να λειτουργήσω αποδοτικά τη δική μου επιχείρηση, παρέχοντάς μου μια δοκιμασμένη συνταγή.
Μάθε περισσότερα για την πρόταση franchise του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE, εδώ.