Αρχική Νέα Η εορταστική καμπάνια του Mailo’s ήρθε σαν δώρο Χριστουγέννων

Η εορταστική καμπάνια του Mailo’s ήρθε σαν δώρο Χριστουγέννων

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Για άλλη μια χρονιά η εορταστική καμπάνια του Mailo’s μοσχοβολάει … Χριστούγεννα! Στα καταστήματα της αλυσίδας Mailo’s The Pasta Project, ο επισκέπτης μπορεί για ακόμη μια φορά να απολαύσει τη μαγεία των Χριστουγέννων σε μια άκρως εορταστική και ζεστή ατμόσφαιρα που ευωδιάζει φρέσκια pasta.

Στα καταστήματα της αλυσίδας δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κομψό και ιδιαίτερο στολισμό, με τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια, γιρλάντες και στολίδια που στολίζουν χαρούμενα τον εξωτερικό χώρο, να βρίσκονται σε απόλυτη αρμονία με το βαθύ κόκκινο, signature χρώμα του concept, εντείνοντας το πνεύμα των γιορτών.

Mailo's καμπάνια

Christmas Pasta Story από το Mailo’s

Και σαν να μην έφτανε αυτό, η νέα, limited edition εορταστική pasta «Pistachio Pesto ’Xmas Edition’» έφτασε στα καταστήματα της αλυσίδας σαν δώρο Χριστουγέννων για το πιστό κοινό των pasta lovers, που την περιμένει κάθε χρόνο με ανυπομονησία.

Αυτή τη χρονιά, η χριστουγεννιάτικη pasta με σάλτσα από τυρί κρέμα, Brie, φρέσκια pesto από φυστίκι Αιγίνης και cranberries, ξεχειλίζει από τα κατακόκκινα και εορταστικά νέα κυπελάκια, προσκαλώντας τον πελάτη να γευτεί τον ευφάνταστο συνδυασμό.

Ο εντυπωσιακά στολισμένος και φωτεινός χώρος και η ζεστή ατμόσφαιρα που επικρατεί, καθοδηγούν τον επισκέπτη σε μια μοναδική εμπειρία γεύσης, με τα έντονα χρώματα και αρώματα της λαχταριστής Christmas pasta. Η συνδυαστική πρόταση του Mailo’s προτείνει την προσθήκη extra ψητής γαλοπούλας για ένα ακόμη πιο εορταστικό experience!

Το concept που ανταποκρίνεται σε όλες τις συνθήκες

Το Mailo’s The Pasta Project εξακολουθεί να ανταποκρίνεται κατάλληλα στις ιδιαίτερες συνθήκες της εορταστικής περιόδου, προσφέροντας στον καταναλωτή μια μοναδική χριστουγεννιάτικη εμπειρία. Η καμπάνια του Mailo’s στα social media, καθώς και στο φυσικό κατάστημα που τον ωθεί να επιστρέφει στο κατάστημα για να βιώσει το μοναδικό experience ξανά και ξανά.

Τα γρήγορα αντανακλαστικά και η προσαρμοστικότητα του Mailo’s The Pasta Project αποδεικνύουν την ευελιξία του concept σε κάθε περίσταση, καθώς και την επένδυση του Mailo’s στη στρατηγική marketing, ώστε να ανταποκρίνεται κατάλληλα στις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε περιόδου.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ