Πάντα με γνώμονα τη βέλτιστη εμπειρία πελατών, η ACS Courier ενημερώνει το mobile app της, εμπλουτίζοντάς το με νέες λειτουργίες και δυνατότητες, με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση των εναλλακτικών δικτύων που διαθέτει για την εξυπηρέτηση των πελατών.
Ειδικότερα, μετά την αναβάθμιση της εφαρμογής, η νέα έκδοση περιλαμβάνει ακόμα περισσότερες δυνατότητες. Ο πελάτης, έχει πλέον τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με τον ταχυμεταφορέα από το πλησιέστερο κατάστημα για να παραλάβει το φορτίο από την τοποθεσία του, χάρη στη νέα υπηρεσία «e-Call Courier». Αλλά οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν σταματούν εδώ.
Νέες ψηφιακές δυνατότητες στην εφαρμογή ACS Mobile App
Ο εικονικός βοηθός της ACS Courier, «ACiStant», βρίσκεται στην ενημερωμένη εφαρμογή ACS Mobile προκειμένου να απαντήσει στα ερωτήματα του πελάτη, ενώ οι πελάτες πελάτες μπορούν τώρα να παρουσιάσουν την κάρτα μέλους ACS στον διανομέα, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη στην εφαρμογή σε ψηφιακή μορφή.
Οι προαναφερθείσες νέες δυνατότητες της εφαρμογής ACS Mobile συμπληρώνουν τις ήδη υπάρχουσες δυνατότητες της, οι οποίες περιλαμβάνουν την παροχή στους πελάτες αναδυόμενων ειδοποιήσεων στα τηλέφωνά τους που παρέχουν ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση των αποστολών τους (ειδοποιήσεις push).
Σταθερός στόχος η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών
Πλέον, ο πελάτης μπορεί με τον πιο άμεσο, εύχρηστο και απλό τρόπο να λαμβάνει όλες τις πληροφορίες που επιθυμεί, μέσω της ενημερωμένης εφαρμογής ACS Mobile. Η ACS Courier, ηγέτης στην αγορά των ταχυμεταφορών, βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά στη βελτίωση των υπηρεσιών της, σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού.