Η νέα ταυτότητα της Coffee Island διατηρεί αναλλοίωτες τις αξίες που πηγάζουν από τον «κύκλο ζωής του καφέ», τον οποίο συμβολίζει το λουλούδι της, που από το 2015 έχει συνδεθεί άρρηκτα με την εταιρεία.
Oι εφαρμογές του λογοτύπου συνοδεύονται από μία σύγχρονη, λιτή γραμματοσειρά, καθώς επίσης και από εμπνευσμένα μηνύματα που μεταδίδουν το πάθος για τον ποιοτικό καφέ και την πελατοκεντρική εξυπηρέτηση. Την ανανέωση του λογότυπου της εταιρείας, ακολουθεί η ανακαίνιση του συνόλου των καταστημάτων της, η διάνθισή τους με καινούργια εικαστικά στοιχεία, καθώς και η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της εταιρείας, με στόχο την προσφορά μιας ολιστικής -αλλά πάντα ποιοτικής- εμπειρίας, σε κάθε καταναλωτή.
Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο των καταστημάτων Coffee Island, εντάσσεται το food project, με στόχο την παροχή μίας ευρείας γκάμας φρέσκων προϊόντων στο καταναλωτικό κοινό, το οποίο μπορεί να απολαύσει πλέον από ένα πλήρες πρωινό έως ένα ελαφρύ γεύμα. Την ίδια στιγμή, ενισχύεται σημαντικά ο προϊοντικός κορμός του καφεκοπτείου, στον οποίο η Coffee Island έχει μακρά παράδοση, με νέα χαρμάνια, αλλά και καινούργια προϊόντα καφέ για το σπίτι.
«Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητά της Coffee Island αποτελεί ορόσημο για εμάς. Έρχεται να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία 20 ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον», δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.