Το πρώτο που σε συνεπαίρνει όταν επισκέπτεσαι μια gelateria Bufala Gelato είναι η γλυκιά μυρωδιά της φρεσκοψημένης βάφλας που σε τυλίγει. Ζύμες που φτιάχνονται a la carte με τη μοναδική συνταγή της εταιρείας ψήνονται για να υποδεχτούν το φρέσκο παγωτό ημέρας και μικροί και μεγάλοι επισκέπτονται ξανά και ξανά τα καταστήματα για να γευτούν το πιο φρέσκο και γευστικό παγωτό της πόλης.
Η Bufala Gelato, με πολυετή εμπειρία στην εστίαση, δημιούργησε ένα franchise concept που ξεχωρίζει προσφέροντας ένα διαχρονικά αγαπημένο προιόν με τον δικό του μοναδικό τρόπο.
Οι ιδιοκτήτες του δικτύου, Αλέξης Κομματίδης και Πάνος Ρούσσος μιλάνε στο FRANCHISE SUCCESS για την αγοραστική και επιχειρηματική εμπειρία Bufala Gelato.
Έχετε μια σημαντική πορεία στον χώρο της εστίασης. Το «Παραδοσιακό» αποτελεί «θρύλο», «σημαία» για τη Β. Ελλάδα. Εντούτοις δημιουργήσατε ένα νέο concept στο παγωτό, σε μια νέα κατηγορία. Πώς ξεκίνησε η ιδέα για το Bufala Gelato;
Διαθέτουμε εμπειρία 24 ετών στον χώρο της εστίασης. Παράλληλα με το Bufala Gelato, έχουμε την αλυσίδα Παραδοσιακό, η οποία παράγει και προσφέρει προϊόντα σφολιάτας, ζεστού και κρύου σνακ και καφέ. Στο Παραδοσιακό πάντα παράγαμε και παγωτό, οπότε κάποια στιγμή αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε και ένα ξεχωριστό concept αποκλειστικά με το παγωτό μας. Η ιδέα ήταν βέβαια να κάνουμε κάτι διαφορετικό, μιας και η αγορά του παγωτού στην Ελλάδα είναι μεγάλη. Έτσι, σκεφτήκαμε να παρουσιάσουμε ένα παγωτό που δεν υπήρχε στην αγορά, από βουβαλίσιο γάλα. Και γεννήθηκε το Bufala Gelato! Βέβαια, καθώς το βουβαλίσιο γάλα δίνει ένα αρκετά ιδιαίτερο, μαστιχωτό παγωτό που απευθύνεται σε συγκεκριμένο target group, επιλέξαμε να εμπλουτίσουμε το concept και με παγωτό από αγελαδινό γάλα.
Ποιες ανάγκες της αγοράς καλύπτει η πρόταση Bufala Gelato;
Επειδή ξέρουμε ότι πλέον μπορεί κανείς να φάει παντού παγωτό, αυτό που θέλαμε ήταν να δημιουργήσουμε κάτι που δεν είναι εύκολο να βρεις. Δηλαδή, φρέσκο παγωτό ημέρας και υγιεινό χάρη στα υλικά που χρησιμοποιούμε. Ξέραμε ότι δύσκολα μπορεί κανείς να υποστηρίξει το παραπάνω, ενώ εμείς βγάλαμε όλη μας την τεχνογνωσία της παραγωγής στη λιανική πώληση, έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να παράγει ακριβώς όσο παγωτό χρειάζεται και να είναι πάντα φρέσκο.
Ποια είναι τα στοιχεία που διασφαλίζουν την εξελισιμότητα και διατηρησιμότητα του concept;
Για να υποστηρίξουμε όλα τα παραπάνω, στηριζόμαστε τόσο στην τεχνογνωσία μας όσο και στην ομάδα πίσω από το Bufala Gelato. Είναι άνθρωποι που δεν σταματούν να αναζητούν νέες γεύσεις και να κυνηγούν νέες τεχνολογίες πάνω στο παγωτό αλλά και νέα προϊόντα που θα το συνοδεύσουν. Επίσης, επενδύουμε σε κινήσεις marketing που συνάδουν πλήρως με την εποχή μας. Εξίσου σημαντικό είναι το οικονομικό στοιχείο. Εμείς, ως παραγωγοί, ήρθαμε για να για να δώσουμε την πρώτη ύλη ώστε να παραχθεί το τελικό προιόν. Με αυτό τον τρόπο δώσαμε το όφελος της παραγωγής κατευθείαν στη λιανική και στον franchisee. Άρα τα περιθώρια κερδοφορίας είναι εντελώς διαφορετικά από ότι σε αντίστοιχα concept της αγοράς. Εξίσου πιο υψηλές είναι οι αποδόσεις επένδυσης , καθώς δεν υπάρχουν έξοδα ψύξης ή έξοδα μεσαζόντων και οι συνεργάτες μας παίρνουν την πρώτη ύλη στη πιο ανταγωνιστική τιμή της αγοράς σε σχέση με τα μίγματα παγωτού που κυκλοφορούν. Με λίγα λόγια, ο franchisee του Bufala Gelato έχει την ευελιξία να παράγει αυτό που θέλει και ταυτόχρονα να κατεβάζει τη λιανική τιμή.