Την επιστροφή της Adidas στο franchise αλλά και τη δημιουργία flagship καταστήματος στην Ερμού, ανακοίνωσε η κα Μαριάννα Ρεμπάπη, Wholesale Zone Leader, South East Europe της Adidas. Σε συνέντευξη που έδωσε στο οικονομικό site Capital.gr, η κα. Ρεμπάπη αναφέρθηκε αναλυτικά στη στρατηγική της Adidas και στο πώς βλέπει τη χώρα μας ο ηγέτης των sport brands.
Συγκεκριμένα, η κα. Ρεμπάπη, αναφέρθηκε στη σημασία της Ελλάδας ως κέντρου για την Adidas στη νοτιοανατολική Ευρώπη. “Η Adidas παραμένει ενεργή και αφοσιωμένη στην Ελλάδα, η οποία άλλωστε είναι και το κέντρο μας για το South East Europe. Η στρατηγική μας είναι πρωτίστως γύρω από τον καταναλωτή και όπου αυτός βρίσκεται, στα φυσικά καταστήματα, δικά μας ή multibrand, αλλά και στο online περιβάλλον.”
Στη συνέχεια επιβεβαίωσε ότι “η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων Adidas θα γίνεται κατά κύριο λόγο μέσα από συνεργασίες franchise.”
Το flagship της Ερμού
Πολύ κοντά στον μεγάλο ανταγωνιστή της Adidas, την Nike, αλλά και σε άλλα καταστήματα αθλητικών ειδών, στο νούμερο 44 της οδού Ερμού, αναμένεται σύντομα το flagship store της Adidas. Όπως αναφέρουν πηγές του οικονομικού ρεπορτάζ, πρόκειται για κατάστημα συνολικής επιφάνειας 884 τ.μ., στο οποίο ανήκει στην εισηγμένη εταιρεία «Κλουκίνας – Λάππας» και σήμερα στεγάζεται σημείο «Mothercare».
Πρωτοπορία στο e-commerce
Η κα Ρεμπάπη αναφέρθηκε και στην εξαιρετική δυναμική του e-commerce για την Adidas, λέγοντας ότι “η Ελλάδα ξεκίνησε από χαμηλή βάση το 2019, αλλά η πανδημία το κατέστησε σαν τη μόνη λύση κατά τη διάρκεια των lockdown κι έτσι σήμερα έχει υπερδιπλασιαστεί. Τη δυναμική αυτή ακολούθησε και το online της Adidas (www.adidas.gr), αντιπροσωπεύοντας σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι του μεριδίου μας στην αγορά”. Η Adidas συνεχίζει να προσφέρει σε όλο το φάσμα του ηλεκτρονικού εμπορίου τις βέλτιστες λύσεις για τους πελάτες της. Υπάρχει η εφαρμογή Confirmed, που απευθύνεται σε sneakerheads και φιλοξενεί ιδιαίτερες συλλογές, collaborations και limited edition drops. Εκτός αυτών, η εφαρμογή Confirmed παρέχει και λειτουργίες loyalty για τα μέλη αλλά και καινοτομιών για την Adidas. Εκεί, η εταιρεία λάνσαρε τα πρώτα της NFT με τεράστια επιτυχία.
Τα σημαντικά χαρακτηριστικά ενός συνεργάτη franchise της Adidas
Τί χρειάζεται για να γίνεις επιτυχημένος franchisee για την Adidas; Η κα. Ρεμπάπη αναφέρει ότι επειδή η κατάσταση στην αγορά έγινε πολύ ρευστή τα τελευταία χρόνια και συναντήσαμε πολλές προκλήσεις (π.χ. η πανδημία, ο σημερινός πόλεμος στην Ευρώπη), το βασικό attittude του νέου συνεργάτη είναι να λειτουργεί χωρίς να έχει πρότερη εμπειρία αλλά να παραδέχεται ταυτόχρονα όσα δεν γνωρίζει και να έχει can do attitude.
Πηγή: Capital.gr,