Αρχική Νέα Γιατί να «τρέξω» το δικό μου κατάστημα Pizza Fan

Γιατί να «τρέξω» το δικό μου κατάστημα Pizza Fan

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Σε μία περίοδο που η επιχειρηματικότητα καλείται να αντιμετωπίσει διαρκώς νέες και πολυσύνθετες προκλήσεις, οι αποφάσεις που πρέπει να λάβει ο υποψήφιος επενδυτής, είναι απαραίτητο να διακατέχονται από τη σοβαρότητα, την εμπεριστατωμένη έρευνα και τη σιγουριά πως τα χρήματά του θα «πιάσουν τόπο».

Το franchising προσφέροντας πληθώρα αξιόπιστων επιλογών, αποτελεί μία λύση που όλο και περισσότεροι επαγγελματικές λαμβάνουν σοβαρά υπόψη.

Η επιλογή του σωστού franchise concept είναι καίριας σημασίας για τον επιχειρηματία που θέλει να ενταχθεί σε ένα δίκτυο που θα του εξασφαλίσει υψηλή κερδοφορία και θα του διαθέσει όλα τα απαραίτητα εργαλεία, ώστε να βαδίσει με σιγουριά και σταθερότητα στο δρόμο της επιτυχίας.

Ας δούμε λοιπόν συνοπτικά το παράδειγμα της Pizza Fan και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να επωφεληθεί ο franchisee από το επιτυχημένο concept της κορυφαίας αλυσίδας pizza στην Ελλάδα.

1. Παρελθόν, παρόν και μέλλον

Η Pizza Fan, μετρά περισσότερα από 20 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Εστίαση. Το δίκτυό της αποτελείται από 64 καταστήματα και ο στόχος της είναι να καλύψει όλη την Ελλάδα με 140 καταστήματα. Είναι λοιπόν σαφές ότι ο συνεργάτης θα ενταχθεί σε ένα δίκτυο με αποδεδειγμένη εμπειρία και προοπτική εξέλιξης. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο το γεγονός πως η Pizza Fan σήμερα, κατέχει την 1η θέση στον χώρο της πίτσας, έχει 1.300.000 ενεργούς πελάτες και υπερδιπλάσιες πωλήσεις από την 2η αλυσίδα πίτσας.

2. Συστήματα, Διαδικασίες και υψηλής ποιότητας προϊόντα

Η Pizza Fan, έχοντας αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο και ευέλικτο πελατοκεντρικό σύστημα (CRM), έχει καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες της, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να γνωρίζει τις τάσεις και τις προτιμήσεις τους, αλλά και να βελτιώνεται διαρκώς. Επιπλέον, η εταιρεία διαθέτει το πιστοποιημένο από τους Lloyd’s σύστημα αυτοελέγχου HACCP, ώστε να διασφαλίζει την ποιότητα του φαγητού που προσφέρει στους καταναλωτές.  Έτσι, ο franchisee μπορεί να επωφεληθεί από τόσο από το τεράστιο πελατειακό εύρος της εταιρείας, όσο και από τα συστήματα που ακολουθούνται και που έχουν ως αποτέλεσμα την αφοσίωση και την πιστότητα του κόσμου.

3. Αποτελεσματικό Marketing

Από τα πιο δυνατά χαρτιά του δικτύου είναι βεβαίως και το αποτελεσματικό Marketing που ακολουθεί. Οι καμπάνιες, τα newsletters, η δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο και τα Social Media κλπ, είναι κάποια μόνο από τα «εργαλεία» που χρησιμοποιεί η Pizza Fan ώστε να ενισχύει το brand awareness.

4. Πλήρης εκπαίδευση εφ’ όλης της ύλης

Ο συνεργάτης θα μπορεί επίσης να επωφεληθεί από το ολοκληρωμένο σύστημα εκπαίδευσης , κάτι που σημαίνει πως για να γίνει μέλος του επιτυχημένου δικτύου της Pizza Fan δεν είναι απαραίτητο να είναι γνώστης του χώρου της Εστίασης!

Μάθε περισσότερα εδώ:

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ